امام جمعه پاکدشت: مرگ بر آمریکا مسیر راهبردی است+ فیلم
تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۲۹ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک خط مشی و یک مسیر راهبردی است؛ این به معنی مرگ بر ملتها نیست بلکه مرگ بر سیاستهای استکباری و استعماری کشورهای چون آمریکا است.
 امام جمعه پاکدشت: مرگ بر آمریکا مسیر راهبردی است+ فیلم

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام رضا جوکار روز شنبه در مراسم ۱۳ آبان شهرستان پاکدشت اظهار داشت: دشمنان به دنبال خواسته های شوم هستند به عنوان نمونه در ۱۳ ابان سال ۴۳ که امام راحل در برابر لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد، امام را تبعید و سعی کردن گفتمانش را خاموش کنند اما با وجود فشارهای بسیار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حمایت و پشتوانه ملت ایران این طرح را از دامن باشرف جمهوری اسلامی دورکرد.

وی با اشاره به شهادت دانش اموزان در سال ۱۳۵۷ توسط رژیم مستکبر شاهنشاهی خاطرنشان کرد: در سال ۵۷ و در دانشگاه تهران تعداد زیادی از دانش آموزان جمع شده و برعلیه رژیم مستعبد شاه شعار سردادند، رژیم جواب شعارها را با گلوله داد و جمع زیادی از دانش اموزان را به شهادت رساند.

سخنران مراسم ۱۳ آبان پاکدشت افزود: خون شهدا به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت داد و در بهمن ۵۷ شاهد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بودیم. بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳ ابان سال ۵۸ دانشجویان به سفارت آمریکا حمله ور شدند و لانه جاسوسی را از ایران برچیدند و این کار انچنان مهم بود که امام راحل ان را انقلاب دوم نامگذاری کرد.

جوکار ادامه داد: انقلاب اول دست نمایندگان آمریکا را از ایران دور کرد و انقلاب دوم دست خود آمریکا را از ایران جدا کرد.

امام جمعه پاکدشت: مرگ بر آمریکا مسیر راهبردی است+ فیلم

امام جمعه پاکدشت تاکید کرد: این تجمع باعث همگرایی و هم افزایی برای رسیدن به ایران‌قوی می شود. در کنار دانش اموزان و دانشجویان و طلاب این همبستگی را به رخ جهانیان می کشیم و با حضور پرشورمان با ملت های ستم دیده مثل ملت غزه و فلسطین همدردی می کنیم آنها صبورانه در مقابل ظلم ها و ستم ها می ایستند و ابهت و هیمنه دشمنان پوشالی را با مقاومت می شکنند.

وی اظهار داشت: دلیل دیگر حضورمان اعلام انزجار از دشمنان اسلام و استکبار جهان است؛ یک دختر در مترو افت فشار پیدا میکند و پزشکان و خانواده او به صراحت این موضوع را بیان می کنند اما دشمنان انقلاب اسلامی این موضوع را دستاویز حیله ها و نفرت های خود قرار می دهد اما خود آنها در روز چندین دختر و زن در جهان را به خاک و خون می کشند،و ظلم و تجاوز می کنند، به دنیا دروغ می گویند و کلک می زنند وهر جنایتی در دنیا انجام می دهند. اما حقوق بشر حرفی برای گفتن ندارد.

جوکار تصریح کرد: روز گذشته سید مقاومت “سید حسن نصرالله” اعلام کرد که محور جنایت ها و انسان کشی ها در جهان امریکا است، امروز همه ملتهای آزاده و مسلمان بر روابط خود با آمریکا و اسرائیل به سیاستمدارانشان اخطار بدهند و خواستار قطع فوری این روابط شوند

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیشرو در اسفندماه سال جاری، خاطر نشان کرد: حضور گسترده ما در اسفندماه سال جاری پای صندوق های رای با سربند نام مطهر ائمه اطهار(ع) و انگشتان آغشته شده به جوهر ناب غیرت پاسخی محکم و قاطع و کوبنده به سیاستهای غلط دشمنان انقلاب است و همه می آییم تا جواب سنگینی به استکبار جهانی بدهیم.

۰۰:۱۱
-۰۰:۱۸

Download

راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، امام جمعه، مسئولان شهرستانی، فرهنگیان، دانش آموزان در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14624
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری