امام جمعه پاکدشت: پیشبرد اهداف انقلاب باهمکاری نخبگان حوزه و دانشگاه میسر است+فیلم
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۶ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت گفت: قرارگاه فرهنگی نماز جمعه پاکدشت جوانان نخبه حوزه و دانشگاه را برای پیشبرد اهداف اسلام، انقلاب اسلامی و تعالی فرهنگی در جامعه دعوت به همکاری می کند تا از ظرفیت آنها استفاده نماید.
 امام جمعه پاکدشت: پیشبرد اهداف انقلاب باهمکاری نخبگان حوزه و دانشگاه میسر است+فیلم
حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت روز شنبه با اشاره به اینکه احکام، دستورات و مقررات از ناحیه خدای تبارک و تعالی برای سعادت و رفاه حال بشر است، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران قوانین برای رفاه حال بشر، سعادت و کمال مردم است، بنابراین باید با استفاده از قوانین بالادستی اسلام و جمهوری اسلامی تلاش کنیم، که فعالیت‌ها را به خود مردم بسپاریم؛ همان چیزی که تحت عنوان جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی از آن یاد می‌کنیم.

وی افزود: حکمرانی مردمی همین مردم سالاری دینی را دنبال می‌کند؛ یعنی واگذار کردن امور مردم به خود آنها می تواند در عرصه‌ های مدیریت، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع باشد.

جوکار بیان داشت: از همه‌ی مردم عزیزمان، دعوت می‌کنم که در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه حضور پیدا کنند و نقش آفرین باشند، همه مردم به تناسب آنچه که در خودشان ظرفیت می بینند، کمک کنند که فعالیت‌ها توسط خود مردم انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با اشاره به راه کارهای مختلف مردم سالاری دینی بیان داشت: از دیگر راه ها، سپردن کارهای فرهنگی و اجتماعی به مساجد و محله‌های اسلامی هست، یعنی مردم نقش‌آفرین در مسجد محله، خودشان امورات محله‌ای خود را اداره کنند و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه، هم نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت ادامه داد: در قرارگاه فرهنگی نماز جمعه پشتیبان و در کنار مردم عزیزمان هستیم، بدون آنکه بخواهیم به جای مردم عزیزمان در صحنه حضور پیدا کنیم. مردم ما تنها کسانی هستند که در صحنه ها همیشه حاضرند، برای همه‌ی فعالیت‌ها ما هم در کنار مردم عزیزمان، خدمتگزار آنان هستیم و خواهیم بود.

۰۰:۰۰
-۰۲:۵۸

Download

کد مطلب: 14946
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری