فرماندار قرچک:
اماکن عمومی قرچک تا اطلاع ثانوی تعطیل است
تاریخ انتشار : تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب.ظ
 
فرماندار قرچک مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان را ابلاغ کرد و براساس آن اماکن عمومی قرچک تعطیل شد.
 اماکن عمومی قرچک تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش ندای وارنا؛  بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری هرگونه عروسی وعزا در تالارهای پذیرایی و منازل و حسینیه ها و مساجد و اماکن دیگر ممنوع است و برای اجرایی شدن این مصوبه تالارها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی افزود: رستوران ها و فست فودهای بزرگ به شرط بیرون بر مجاز به فعالیت هستند استخرها و باشگاه های بدنسازی و سایر ورزش های پربرخورد تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: استفاده از ماسک در ادارات دولتی و غیردولتی و اتوبوس ها و تاکسی ها و مراکز تجمع همچون پاساژها اجباری و الزامی است ضدعفونی ادارات و گندزدایی اماکن پرتردد شهری و روستایی توسط شهرداری و دهیاری ها صورت پذیرد.

وی گفت: بخش قرائت خانه کتابخانه های عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند. شناسایی و برخورد با مراکز پرخطر و واحدهایی که با تجمعانسانی قابل توجهی مواجه اند و یا پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند  به خصوص رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و نیز بازارروزها و مراکز خرید در دستور کار قرار دارد و مدیران و اعضای این مراکز باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند تا مشمول محدودیت و تعطیلی نشوند.

خطیبی ادامه داد: نظارت بر نحوه رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های بهداشت ودرمان در دستگاه های اجرایی و زیرمجموعه های آن برعهده شبکه بهداشت ودرمان است.

کد مطلب: 9646
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری