فرماندار شهرستان پاکدشت :
اماکن عمومی پاکدشت تا اطلاع ثانوی تعطیل و تجمعات ممنوع است
تاریخ انتشار : تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پاکدشت از تعطیلی اماکن عمومی و ممنوعیتن تجمعات به دلیل شیوع مجدد کرونا خبر داد.
 اماکن عمومی پاکدشت تا اطلاع ثانوی تعطیل و تجمعات ممنوع است

به گزارش ندای وارنا؛ هادی تمهیدی فرماندار شهرستان قرچک با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قعالیت تالارها در برگزاری مراسم عروسی و تولد و مهمانی و سایر جشن ها و برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری و برگزاری مراسم سالگرد و برنامه های مشابه از جمله دعاخوانی های جمعی و مولودی خوانی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی افزود: تمامی صاحبان صنوف، مغازه داران،کسبه، فروشندگان و مراجعه کنندگان به پاساژها و سایر مراکز خرید و افرادی که در سینما و مراکز فرهنگی و آموزشی حضور پیدا می کنند ملزم به استفاده از ماسک می باشند.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: فعالیت کلیه صنوف در پاکدشت به صورت روزانه تحت نظارت و پایش قرار گرفته و با متخلفین به طور جدی برخورد می شود استفاده از ماسک در تمامی ادارات برای کارکنان و مدیران الزامی است و ارباب رجوع در هنگام مراجعه به ادارات و نهادها اعم از دولتی و غیر دولتی ملزم به استفاده از ماسک می باشند در غیر این صورت خدماتی به آنان ارائه نمی شود.

وی گفت: استفاده از ماسک در پایانه های مسافربری درون شهری برای رانندگان و مسافران اجباری است تولید و عرضه ماسک در نقاط مختلف شهرستان و پایانه ها و نقاط پرتردد توسط ادارات و نهادهای ذی ربط انجام شود.

تمهیدی ادامه داد: اطلاع رسانی گسترده توسط روابط عمومی ها با موضوع رعایت رفتارهای سه گانه مهم بهداشتی و استفاده از ماسک و شستن مکرر دست ها و رعایت فاصله از دیگران انجام شود عدم همکاری کارکنان منجر به عدم حضور در محل کار و غیبت تلقی و مطابق مقررات برخورد می شود.

کد مطلب: 9609
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری