مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران :
اماکن ورزشی ورامین مناسب نیست
تاریخ انتشار : دی ۱۴, ۱۴۰۱ ۹:۴۳ ب.ظ
 
شورای ورزش شهرستان ورامین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
 اماکن ورزشی ورامین مناسب نیست

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه شورای ورزش  شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور جوادی مدیر کل ورزش و امور جوانان استان تهران ، زاهدی بخشدار مرکزی ،مرادی بخشدار جوادآباد ،رستمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و روسای ادارت و نهاد ها برگزارشد .

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : باید نگاه اداره کل ورزش و جوانان با سایر دستگاه ها نگاه تعاملی باشد تا بتوانیم با استفاده از همه ی ظرفیت ها مشکلات حوزه ورزش و جوانان را حل کنیم .

وی افزود : افزایش اختیار مدیران شهرستانی جهت حفظ و نگهداری اماکن شهرستانی از موضوعاتی است که باید با مساعدت اداره کل برای نگهداری بهتر بیت المال صورت پذیرد.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهرستان ورامین گفت : شهرستان ورامین با داشتن قهرمانان ارزنده در رشته های مختلف هنوز سالن های تخصصی جهت قهرمان   پروری  در رشته های کشتی و تکواندو و… ندارند .

وی تصریح کرد: تنها راه نجات سالن های ورزشی و  جلوگیری از تخریب ،واگذاری آنها به هیات های ورزشی است که باعث ایجاد پایگاه تخصصی قهرمانی در هر رشته در شهرستان ورامین می شود .

معاون استاندار تهران در پایان گفت : ظرفیت های شهرستان همه‌ی برای ارتقا زیر ساخت های ورزشی آماده و همراه هستند و باید با کار جهادی همه‌ی مشکلات را در این حوزه حل کنیم .

جوادی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت : ورزش ورامین دارای پتانسیل بالا است اما اماکن و ظرفیت های ورزشی کافی نیست .

وی افزود : تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ، ورود به قراردارد های پیمانکاران اماکن ورزشی ، تعامل با دستگاه های خدماتی ، تکمیل خانه جوانان شهرستان ورامین و … از مهمترین موارد بررسی شده در این جلسه تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده است .

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۴_۱۷-۵۱-۵۳

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۴_۱۷-۵۱-۵۵

کد مطلب: 11585
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری