امیدها برای رونق صنعت گردشگری کشور احیا شده است/ ضرورت معرفی ایران امن و زیبا برای خنثی کردن توطئه دشمنان
تاریخ انتشار : فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۰۵ ب.ظ
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: در دوسال اخیر امیدها برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری کشور احیا شد.
 امیدها برای رونق صنعت گردشگری کشور احیا شده است/ ضرورت معرفی ایران امن و زیبا برای خنثی کردن توطئه دشمنان

به گزارش ندای وارنا؛ سید علی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با بیان این که جمهوری اسلامی ایران یکی از ۱۰ کشور دارای تنوع در میراث‌فرهنگی و تاریخی است، گفت: کشورمان یکی از امن‌ترین و آرام‌ترین قطب‌های گردشگری جهان است که همواره در معرض توطئه استکبار و دشمنان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به این که در سال‌های اخیر تلاش و توجه زیادی برای رونق گردشگری در عرصه های مختلف خصوصا در حوزه مذهبی انجام شد تا از عواید آن در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی بهره لازم را ببریم اما شیوع ویروس کرونا باعث کند شدن و آسیب‌دیدن آن شد، افزود: در دوسال اخیر امیدها برای رونق بیش از پیش صنعت گردشگری کشور احیا شد.

یزدی‌خواه ادامه داد: ایجاد خطوط مسافرت دریایی و تلاش برای احیای انواع گردشگری مورد توجه ویژه در وزارت میراث فرهنگی و مجلس قرار گرفته است.

او افزود: مهمترین ابزار برای مبارزه با نقشه‌های شوم دشمنان معرفی هرچه بهتر و بیشتر چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است.

یزدی‌خواه در پایان با تاکید بر این که مبارزه با ایران‌هراسی باید با قدرت ادامه داشته باشد، گفت: معرفی ایران امن و زیبا به جهانیان مهمترین مولفه در راستای خنثی کردن توطئه شوم دشمنان است.

کد مطلب: 12808
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری