فرماندار قرچک:
انتخابات ۲۹ اردیبهشت تداوم حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب است
تاریخ انتشار : خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۳۷ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: انتخابات 29 اردیبهشت، تداوم حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب است که در پایبندی مردم به ارزش های انقلاب را به اثبات رساند.
 انتخابات ۲۹ اردیبهشت تداوم حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب است

به گزارشندای وارنا به نقل از  ایرنا ، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد اظهار کرد: ۲۹ اردیبهشت متصل به دوم خرداد ، سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین صورت گرفت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات باعث شد تا مسئولان وظیفه سنگین تری را بر عهده داشته باشند و باید با خدمت رسانی مناسب، پاسخ مناسبی به حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی داده شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و با حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی ثابت کردند که هیچ گاه پشت نظام را خالی نمی کنند.

مرسل پور بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام همواره از حضور مردم و پشتیبانی آنان از نظام در هراسند، حضور حماسی مردم در انتخابات به دشمنان یادآوری کرد که مردم هیچ گاه از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آورده اند دست نمی کشند.

فرماندار قرچک با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: هیچ اداره ای حق ندارد که از محل اعتبارات دولتی ، سفره افطاری پهن کند و اگر قصد انجام چنین کاری را دارند باید از هزینه های شخصی این عمل ثواب انجام شود.

در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۲۱ هزار و ۳۰ نفر از مردم قرچک در انتخابات شرکت کردند که از این تعداد ، ۵۹ هزار و ۳۲۳ نفر به روحانی رأی دادند.

در این انتخابات حجت الاسلام رئیسی ۵۵ هزار و ۶۷۵ رأی، سید مصطفی آقا میرسلیم یک هزار و ۸۷۵ رأی و سید مصطفی هاشمی طبا ۶۷۲ رأی را کسب کردند.

قرچک با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 1502
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری