امام جمعه ورامین:
انتخابات ۲۹ اردیبهشت دلبستگی مردم به نظام را ثابت کرد
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان ورامین گفت : حضور با شکوه و حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ، دلبستگی آحاد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرد.
 انتخابات ۲۹ اردیبهشت دلبستگی مردم به نظام را ثابت کرد

به گزارش  ندای وارنا به نقل از ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب ، درپای صندوق های رأی حاضر شدند و حماسه دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.

وی گفت : حضور با شکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، دلبستگی مردم به نظام را ثابت کرد و پیروزی آن به تمامی ملت تعلق دارد.
وی افزود : توان و اقتدار ایران اسلامی از حضور مردم در صحنه حاصل می شود ، مسئولان باید به توانای نیروهای داخلی ایمان بیاورند و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی ، به توسعه و پیشرفت کشور دست یابند.
امام جمعه شهرستان ورامین گفت : اتحاد و همبستگی و بهره گیری از توان نیروهای اسلامی را می توان در فتح خرمشهر مشاهده کرد که در آن رزمندگان اسلامی با نیرو و توان نظامی اندک توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.
آیت الله محمودی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان ، فرصت مناسبی برای خودسازی است و باید از این فرصت به منظور تقویت اخلاق فردی و اجتماعی بهره برد.
وی گفت : ائمه جمعه و جماعات و مبلغین دینی از فرصت ماه مبارک رمضان به منظور ترویج فرهنگ ناب اسلامی استفاده کرده و با جذب جوانان ، آنان را در راه سعادت دنیا و آخرت قرار دهند.
همچنین مردم شهرستان های جنوب شرق استان تهران در اعتراض به تعرض رژیم آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.
مردم شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه ، با حضور در خیابان های اصلی در اعتراض به جنایات رژیم آل خلیفه درکشتار بی رحمانه جوانان بحرین و تعرض به شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.
مردم ورامین پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان مسجد جامع ضمن محکوم کردن اقدام حکومت بحرین در اجباری نمودن اقامت رهبر شیعیان این کشور در منزل خویش ، بر پایان سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشر تأکید کردند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم آل سعود خواستار توجه و وحدت جهان اسلامی به جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین شدند.
برخی از مردم ورامین نیز با در دست داشتن تصاویری از شیخ عیسی قاسم ، حمایت خود را از این رهبر دینی اعلام کردند.
مردم شهرستان های پیشوا ، قرچک و پاکدشت نیز با حضور در خیابان ها و میادین اصلی شهر در حالی که بسیاری از آنان به پیشواز ماه مبارک رمضان رفته بودند با سردادن شعارهای ضد استکباری خواستار محکومیت جنایات رژیم آل خلیفه از سوی مجامع بین المللی شدند.
در پایان این مراسم ، راهپیمایان با قرائت بیانیه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه وزارت امور خارجه خواستند تا با تمام توان از ابزار دیپلماسی برای حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم استفاده کرده و موضع جمهوری اسلامی ایران و ملت های آزادی خواه جهان را از طریق مجامع بین المللی به گوش همگان برسانند.
عیسی احمد قاسم بَحرانی معروف به شیخ عیسی قاسم عالم برجستهٔ شیعه و رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی خیزش بحرین است که دادگاه بحرین در ۲۱ مه ۲۰۱۷ وی را به یک سال حبس و مصادره اموال محکوم کرد.

کد مطلب: 1506
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری