انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ورامین/عباسی سرپرست شهرداری شد
تاریخ انتشار : شهریور ۱, ۱۳۹۶ ۹:۲۰ ب.ظ
 
اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ورامین در فرمانداری شهرستان و با برگزاری انتخابات داخلی انتخاب شدند.
 انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر ورامین/عباسی سرپرست شهرداری شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر ورامین روز چهارشنبه اول شهریور ۹۶ پس از انجام مراسم تحلیف با حضور در فرمانداری ورامین ، رئیس ، نایب رئیس ، منشی اول و منشی دوم را انتخاب کردند.

فرماندار ورامین در این جلسه حضور با تأکید بر این که حضور در شورای اسلامی شهر فرصت مغتنمی برای خدمت رسانی به مردم است اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی باید از این فرصت زودگذر به بهتری نحو استفاده کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
محمدرضا یوسفی افزود : در خانواده ها نیز گاه ممکن است که بین افراد اختلافاتی وجود داشته باشد که معمولا افراد به حرمت بزرگ ترها و رعایت شأن و جایگاه خانواده از ادامه دادن به این اختلافات پرهیز می کنند.
وی اظهار کرد: قرائت اعضای شورای اسلامی شهر باید در جهت عمران ، توسعه و آبادانی شهر باشد ، همه افراد باید از تجربه ها و پیشنهادا ارائه شده استفاده کنند ، ناراحتی از یکدیگر باید تعطیل شود و فقط و فقط باید به فکر کار کردن برای مردمی باشیم که به واسطه رأی آن ها به این جایگاه رسیده ایم.
یوسفی اظهار کرد: در خصوص مسائل و مشکلات شهر با یکدیگر بحث کنید ولی وقتی آن طرح به تصویب رسید و یا رد شد ، باید مورد تأئید همه افراد باشد .
وی گفت : اعضای شورای اسلامی باید با تمام وجود پای کار فعالیت های اساسی شهر بوده و از ورود به کارهای جزئی پرهیز کنند.
در پایان این جلسه سید رضا احمدی به عنوان رئیس، زهرا هداوند میرزایی به عنوان نایب رئیس ، حسن حبیبی به عنوان منشی اول و احمد خانی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.
شورای اسلامی شهر ورامین ۹ عضو دارد.

**سرپرست شهرداری ورامین معرفی شد
اعضای شورای اسلامی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین ، علی عباسی را به عنوان سرپرست شهرداری ورامین معرفی کردند.
اعضای شورای اسلامی ورامین سه ماه فرصت دارند که از بین گزینه های پیشنهادی ، یک نفر را به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی کنند.
در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین ، علی حیدریان شهردار ورامین بود.

کد مطلب: 2066
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری