انتخاب دو روستای معین در جوادآباد جهت ریشه کنی بیسوادی
تاریخ انتشار : شهریور ۱۰, ۱۳۹۶ ۹:۱۳ ب.ظ
 
کارشناس سوادآموزی اداره آموزش و پرورش جوادآباد از انتخاب دو روستای معین در جوادآباد جهت ریشه کنی بیسوادی در این بخش خبر داد.
 انتخاب دو روستای معین در جوادآباد جهت ریشه کنی بیسوادی

به گزارش ندای وارنا، رجبی رییس نهضت سوادآموزی بیان داشت: به منظور کیفیت بخشی برنامه های سواد آموزی، دو روستای معین در بخش جوادآباد، جهت ریشه کنی کامل بیسوادی انتخاب شدند.

وی افزود: در جلسه کمیته برنامه ریزی سوادآموزی که با حضور کیوانلو مدیر آموزش و پرورش جوادآباد، بخشدار، شهردار، رئیس شورای بخش و نمایندگان انجمن و مدیران منتخب سه مقطع تحصیلی برگزار گردید.

رجبی نسب اظهار داشت:  کمیته  برنامه ریزی سوادآموزی برنامه های خاص خود را جهت ریشه کنی بیسوادی در بخش جوادآباد  مد نظر دارد.

این مسوول در ادامه بیان داشت: به منظورکیفیت بخشی برنامه های سواد آموزی، دو روستای بخش به صورت معین، مشخص شده تا در سال آینده شاهد ریشه کنی کامل بیسوادی دراین دو روستا باشیم.

کارشناس سوادآموزی اداره آموزش و پرورش جوادآباد اظهار داشت: با تلاش این کمیته امسال این طرح در روستاهای تجره و طغان بخش جوادآباد انجام می شود.

وی افزود: این طرح به صورت سالانه در روستاهای دیگر بخش نیز صورت بپذیرد تا در آینده ای نزدیک شاهد ریشه کنی بیسوادی در این بخش باشیم.

رجبی مسوول نهضت سوادآموزی جوادآباد بیان کرد: درسال تحصیلی ۹۶-۹۵ با وجود مشکلات زیاد بخش جوادآباد و بُعد مسافتی آن و پراکندگی روستایی وشغلی مردم جوادآباد با همّت وتلاش فراوان مسوولین آموزش وپرورش و به کارگیری نیروهای فعال و همکاری مدیران مدارس ،امام جمعه وبخشداری و دیگرارگانهای دولتی این بخش توانسته شهرجوادآباد وکلیه روستاهای آن راتحت پوشش سوادآموزی قراردهند.

رجبی اذعان داشت: به منظورکیفیت بخشی برنامه های سواد آموزی، دو روستای بخش را به صورت معین، در جلسات برنامه ریزی مشخص نموده تادرسال آینده نسبت به ریشه کنی کامل سوادآموزی و  در پایان جشن ریشه کنی بیسوادی دراین دو روستا اقدام نمایند.

کد مطلب: 2104
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری