انجام ۱۲۱۰ عملیات امداد و نجات در قرچک/ ثبت ۲۵۲ حادثه حبس در آسانسور و منزل
تاریخ انتشار : دی ۲۱, ۱۴۰۲ ۴:۵۲ ب.ظ
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک، گفت: تعداد ۱۲۱۰ مورد حادثه در سال ۱۴۰۲ در قرچک رخ‌ داده که ۲۵۲ مورد محبوس در آسانسور و منزل ثبت و عملیاتی شده است.
 انجام ۱۲۱۰ عملیات امداد و نجات در قرچک/ ثبت ۲۵۲ حادثه حبس در آسانسور و منزل

به گزارش ندای وارنا؛ احمد موغاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای عملیات امداد و نجات در این شهرستان، اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۱۲۱۰ مورد حادثه عملیاتی شده که ۵۴۹ مورد در حوزه آتش‌سوزی و اطفای حریق و ۶۶۴ مورد بازدیدهای ایمنی، امداد و نجات بوده است.

وی افزود: در حادثه آتش‌سوزی به‌ طور کلی از این تعداد ۲۲۱ مورد آتش‌سوزی ضایعات و نیزار، ۱۰۹ مورد آتش‌سوزی واحد مسکونی، ۴۹ مورد آتش‌سوزی وسیله نقلیه، ۳۳ مورد آتش‌سوزی در پارک جنگلی، درخت و فضای سبز، ۲۱ مورد آتش‌سوزی زمین کشاورزی، ۲۹ مورد آتش‌سوزی کابل و ترانس، ۳۵ مورد آتش‌سوزی واحد تجاری، ۲۱ مورد آتش‌سوزی واحد صنعتی، کارگاه، کارخانه و گاراژ، یک مورد آتش‌سوزی دامداری و ۳۰ مورد‌ آتش‌سوزی سایر موضوعات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک در ادامه گفت: در حوادث دیگر ۲۵۲ مورد محبوس در آسانسور و منزل، ۱۱۱ مورد زنده گیری حیوانات، ۵۶ مورد بیرون کشیدن انگشتر، ۴۵ مورد تصادف وسایل نقلیه بوده است.

موغاری در پایان خاطرنشان کرد: ۴۱ مورد نشست زمین و گودبرداری، ۳۳ مورد نشت آب و آب‌گرفتگی، ۵ مورد ریزش و بازدید از چاه، ۱۵ مورد نشت گاز شهری و خودرو، ۶ مورد سقوط در چاه و ۸۸ مورد در سامانه ۱۲۵ ثبت‌شده است.
منبع: تسنیم
کد مطلب: 15283
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری