انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد ورامین با گروه آزمایشگاه‌های فوق تخصصی
تاریخ انتشار : دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۳:۱۲ ب.ظ
 
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با گروه آزمایشگاه‌های فوق تخصصی در راستای اجرای طرح پویش منعقد شد.
 انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد ورامین با گروه آزمایشگاه‌های فوق تخصصی

به گزارش ندای وارنا؛ تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با گروه آزمایشگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی نژاده در جلسه‌ای با حضور مسئولان این دو سازمان در راستای نظام‌نامه آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی و اجرای راهکنش‌ها، اقدامات و اهداف کمی متناظر بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور توانمندسازی مهارتی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد اشتغال منعقد شد.

در این جلسه که مدل‌های عملیاتی طرح پویش و روش‌های همکاری با مجموعه آزمایشگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی دکتر نژاده جنوب شرق استان تهران بررسی شد، طرفین بر برگزاری دوره‌های تخصصی مهارتی، علمی و انگیزشی کوتاه‌مدت ظرفیت‌های موجود و تربیت نیروی انسانی کارآمد در این حوزه، توسط دانشگاه تأکید شد.

توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه در راستای رفع نیاز آزمایشگاه به منابع انسانی کارآمد و ماهر، فراهم‌سازی بستر‌های اشتغال مولد دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام مأموریت‌ها و وظایف سازمانی ازجمله اهداف مدنظر است.

گروه آزمایشگاه‌های نژاده با بهره‌مندی از متخصصین، تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد (ماژولار)، دریافت چهار گواهینامه بین‌المللی سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO برای ارائه همه آزمایش‌های تخصصی و فوق تخصصی فعالیت دارد.

منبع: آنا

کد مطلب: 15242
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری