معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:
انقلاب اسلامی ۴۰ سال در حال مقاومت برابر دشمن است
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۳۹۸ ۸:۲۰ ب.ظ
 
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت:انقلاب اسلامی ۴۰ سال در حال مقاومت برابر دشمن است و مواجهه با آرایش های متنوع از دسیسه های دشمن نشان از قوت و قدرت انقلاب اسلامی است.
 انقلاب اسلامی ۴۰ سال در حال مقاومت برابر دشمن است

به گزارش ندای وارنا؛ سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در پیش از خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: صحنه و خاطرات دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود ، دفاع مقدس فرهنگی به وجود آورد به اسم مقاومت که امروز ارزش ها و معادلات جهان را تغییر داده است

وی گفت: دفاع مقدس مقدمه ایجاد تفکر اسلامی است ، امروز دشمن برای شناختن ایدوئولوژی ما اندیشکده هایی راه اندازی کرده است که ببینند امام زمان (عج( چه کسی است و کی خواهد آمد ، امروز افرادی با ابزار رسانه ، کوچک ترین مسئله را آنچنان بزرگ جلوه می دهند که به مسائل مهمی همچون ظهور پرداخته نشود .

آبنوش با اشاره به اینکه هر چه داریم از شهدا داریم، بیان کرد: شهدای بدون آنکه دنبال اسم و رسم و دنیا باشند، با عشق به امام و انقلاب و در راه اسلام از هر چه داشتند، گذشتند و با جان و دل در راه این وطن، آرامش و امنیت جان خود را فدا کردند.

وی تاکید کرد:انقلاب اسلامی ۴۰ سال در حال مقاومت برابر دشمن است و مواجهه با آرایش های متنوع از دسیسه های دشمن نشان از قوت و قدرت انقلاب اسلامی است.
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: افرادی که با سیاه نمایی نظام را ناکارآمد جلوه می دهند بدانند که علت این دشمنی ها با ملت این است که مردم ایران توانسته اند ستون فقرات دشمن را بشکنند.

وی تصریح کرد: عده ای با این همه عنایت خداوند و مقاومت مردم باز سست عنصری می کنند و از دشمن می ترسند چون توکل شان ضعیف است و به دهان دشمن نگاه می کنند.
آبنوش در پایان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده هر وقت به شیطان اعتماد کردیم ضربه خوردیم وبا اینکه دشمن با وجود میل باطنی، ایران را به عنوان کشوری قدرتمند پذیرفته است و باید بدانیم که نقاط ضعف ما در جایی است که مقاومت نکردیم.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 6873
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری