انهدام باند سرقت موتور سیکلت در باقرشهر
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۲ ۷:۳۲ ب.ظ
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند 4 نفره سرقت موتور سیکات در محدوده باقرشهر و کشف 4 دستگاه موتور سیکلت مسروقه، خبر داد.
 انهدام باند سرقت موتور سیکلت در باقرشهر

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت موتور سیکلت در محدوده باقرشهر پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تیم تجسس کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بررسی دوربین های مدار بسته، متهمان که  حدوداً ۲۷ الی ۳۵ ساله بودند شناسایی و در ادامه نیز مشخص شد از افراد سابقه‌دار در امر سرقت می باشند که پس از سرقت موتور سیکلت جهت اوراق وسیله نقلیه آنها را به یک انبار متروکه ای در محدوده باقرشهر منتقل می کنند.

سرهنگ ابن علی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی در بیستم اردیبهشت ماه مخفیگاه‌های متهمان را در باقرشهر شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی هر ۴ متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۴ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و به همراه متهمان به کلانتری دلالت داده شد.

وی در ادامه ابراز داشت: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت معترف شدند که تا کنون یک مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده، متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کد مطلب: 13300
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری