اهداء ۷۱ راس دام سبک و سنگین توسط خیرین عشایر ورامین
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ب.ظ
 
جانشین سپاه ناحیه ورامین گفت : ۶۷ راس دام سبک و حدود چهار راس دام سنگین پس از انجام اقدامات دامپزشکی ذبح و گوشت آن در قالب بسته‌های یک کیلویی تهیه و بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.
 اهداء ۷۱ راس دام سبک و سنگین توسط خیرین عشایر ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ مهدی امینی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبر مقام معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان المعظم مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه شهرستان ورامین با برگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدام به هماهنگی‌های لازم با اقشار مختلف کرد.

وی گفت: با هماهنگی‌های که با برخی از معتمدان عشایر و همچنین شرکت تعاونی شهرستان داشتیم پیگیری‌های لازم برای کسانی که خیر هستند و کمک‌های داوطلبانه برای اهدای دام دارند صورت گرفت که این افراد شناسایی شد و پس از شناسایی این عزیزان از طوایف مختلف عشایری از طریق حوزه بسیج عشایری و همکارانمان در حوزه بسیج سازندگی با همکاری شرکت تعاونی عشایری دام‌های اهدایی آنان جمع‌آوری شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین عنوان کرد: تعداد دام‌های جمع‌آوری شده حدود ۶۷ راس دام بود که حدود چهار راس دام سنگین جمع‌آوری شده و این دام‌ها امروز بارگیری خواهد شد و به کشتارگاه روستای خورین اعزام می‌شود و پس از انجام اقدامات دامپزشکی ذبح و گوشت آن در قالب بسته‌های یک کیلویی تهیه و به افرادی که از شرایط ویروس کرونا آسیب دیده‌اند توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اولین مرحله از جمع آوری کمک های اهدایی عشایری است و این طرح ادامه خواهد داشت تا بتوانیم برای مراحل بعدی هم دام‌هایی را جمع‌آوری کنیم و تقدیم کسانی کنیم که از این شرایط آسیب دیده‌اند.

امینی افزود: ضمن تشکر و قدردانی از همه عشایر که انصافاً در همه عرصه‌ها حامی نظام و انقلاب بوده‌اند چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در شرایط فعلی که در آن قرار داریم از سایر این عزیزان در حوزه عشایر تقاضامندم اگر کسانی که داوطلب هستند کمک های خودشان را اهداء کنند از طریق شرکت تعاونی عشایری و بسیج عشایری اعلام آمادگی کنند که همکاران مان خدمات آن‌ها برسد و دام‌هایشان را جمع آوری کنند و به کسانی که از این شرایط آسیب دیده‌اند توزیع کنیم.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7523
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری