اهدا ۶/۸۱۰/۰۰۰ میلیون ریال هدیه فرهنگی به زوج های شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب.ظ
 
بسته فرهنگی در قالب 104 جلد کتاب به ارزش 000/810/6 ریال به رسم یادبود، به زوج های جوانی که در اول ذیحجه، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) در شهرستان قرچک ازدواج نموده اند، اهدا شد.
 اهدا ۶/۸۱۰/۰۰۰ میلیون ریال هدیه فرهنگی به زوج های شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ تعداد ۱۰۴ جلد کتاب نفیس توسط اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی شهرستان جهت اهدا به روج هایی که در هفته جاری به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) ازدواج کرده بودند اهدا کرد.

محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در این مراسم ضمن گرامی داشت این روز مبارک و تبریک به زوجین محترم بیان داشت: سنت حسنه ازدواج سنتی است الهی که همت همه دستگاه های دولتی را در جهت تشویق و ترغیب جوانان به این امر الهی را می طلبد.

برزگر گفت: در حد توانمان و در جهت ترویج فرهنگ مطالعه تصمیم گرفتیم که نسبت به نهادینه کردن مطالعه در سطح خانواده ها به این زوج های گرامی بسته  های فرهنگی در قالب کتاب اهدا کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آرزوی خوشبختی برای این عزیزان اظهار داشت: سرمشق قرار دادن الگوی زندگی فاطمی می تواند بسیاری از ناملایمات و سختی های زندگی امروزی را برطرف کند و این مقوله نیازمند شناخت بیشتر سیره اهل بیت عصمت و طهارت است.

گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد ۱۰۴ کتاب نفیس را برای اهدا به زوجین محترم به نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان فرچک تحویل داد.

کد مطلب: 9984
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری