با حضور ۴۷ شرکت کننده؛
اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مساجد واماکن متبرکه برپا می شود
تاریخ انتشار : مرداد ۲۹, ۱۳۹۷ ۴:۵۷ ب.ظ
 
مدیر اجرایی نمایشگاه تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه از برپایی این نمایشگاه در تاریخ ۳۰ مرداد لغایت اول شهریور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب خبر داد.
 اولین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مساجد واماکن متبرکه برپا می شود

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید احمد حسینی شریف ظهر دوشنبه در کنفرانس خبری برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ مرداد لغایت اول شهریور در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و با حضور طراحان سازه های مذهبی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی پروژه های انجام شده و در دست اقدام مساجد و آستان های مقدس بر پا می ‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه معرفی توانمندی های فعالان حوزه های طراحی و مهندسی، مشاوره و پیمانکاران و معماران مساجد و اماکن متبرکه را هدف دیگر برپایی این نمایشگاه خواند و گفت: ایجاد زمینه مناسب جهت معرفی تولیدکنندگان، سازندگان و مهندسان و فعالان تجهیزات مساجد و اماکن متبرکه و نیز آشنایی و تعامل متقابل و مستقیم عوامل عرضه و تقاضا از اهداف دیگر نمایشگاه است.

حسینی اضافه کرد: تعداد ۴۷ غرفه از فعالانی از کشورهای ایران، آلمان و چین در این نمایشگاه شرکت می کنند و نمایشگاه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع دایر بوده و ساعات بازدید از ۱۰ صبح الی ۱۷ خواهد بود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3127
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری