هم زمان با دهه امامت و ولایت؛
اولین نوزاد در بیمارستان شهید ستاری قرچک متولد شد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۲۵ ب.ظ
 
رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک از تولد اولین نوزاد در این بیمارستان هم زمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.
 اولین نوزاد در بیمارستان شهید ستاری قرچک متولد شد

به گزارش ندای وارنا؛حمید جمالی گفت: بعد از ١ ماه از افتتاح فاز اول بیمارستان شهید ستاری قرچک شب گذشته اولین نوزاد در بیمارستان  متولد شد.

جمالی گفت : این نوزاد که دختر است شب گذشته ساعت ۲۳:۲۰ به عنوان اولین نوزاد به صورت رسمی در قرچک متولد شد و گواهی تولد نیز از همین بیمارستان صادر خواهد شد.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک افزود: پیش از این  زنان قرچکی برای تولد نوزاد باید به شهرهای هم جوار مانند ورامین ، پاکدشت، تهران و یا شهرری مراجعه می کردند، که با افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان، مادر باردار می توانند ، در شهر خود زایمان را انجام دهد.

وی تاکید کرد: در این بیمارستان زایمان طبیعی با ۵ تخت و نیز زایمان سزارین با بهترین متخصصان و پزشکان ماما انجام می شود.

جمالی اضافه کرد: در حال حاضر کادر پزشکی و اداری بیمارستان شهید ستاری قرچک در حال تکمیل است و هم زمان نیز خدمات به بیماران در قسمت های مختلف در حال انجام است.

وی در  پایان گفت : این بیمارستان در ۴ طبقه بنا شده و دارای ۴ اتاق عمل و بخش‌های تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان است.

قابل ذکر است، بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک با کمک  بنیاد برکت و  وزارت بهداشت  طی ۲ سال ساخته و ۲۸ تیر ۹۷ با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

این بیمارستان ۶۸ تختخوابی است و  در زیربنایی به مساحت ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با تأمین اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریالی تکمیل شده است.

منبع : مهر

انتهای پیام /

کد مطلب: 3338
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری