ایثارگران مشاوران دلسوز مسئولان در خدمت رسانی به مردم هستند
تاریخ انتشار : آبان ۸, ۱۴۰۲ ۹:۰۱ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا مشاوران دلسوز و امین مسئولان در خدمت رسانی به مردم هستند.
 ایثارگران مشاوران دلسوز مسئولان در خدمت رسانی به مردم هستند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فخاری روز دوشنبه در نشست مشترک با جامعه ایثارگران قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید خود را خادم دلسوز خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانسته و مسائل، دغدغه ها و مشکلات آنان را افتخار بررسی و رفع کنند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی، نقشی مهم و انکار ناپذیر در شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارند و در اصل نهال انقلاب اسلامی، با خون جوانان ایران اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران به درختی تنومند تبدیل شده است از این رو، همه افراد جامعه و به ویژه مسئولان مدیون ایثار این جامعه بزرگ هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان قرچک تمام تلاش خود را حل مشکلات جامعه ایثارگران معطوف کرده و قطعا از راهکارها و مشاوره‌های جامعه ایثارگران، به عنوان مشاوران دلسوز و امین در خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کنند.

فخاری با اشاره به در پیش بودند انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: امروز همه وظیفه دارند تا با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند و در این مسیر، ایثارگران به عنوان جامعه اثرگذار و پیشرو، نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۵۰ شهید، ۲۷ شهید مدافع حرم نیز، ۷۵۰ جانباز زیر ۲۵ درصد، ۴۰۰ جانباز بالای ۲۵ درصد و ۱۲ جانباز بالای ۷۰ درصد به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 14564
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری