امام جمعه موقت ورامین:
ایجاد مشکلات معیشتی از اهداف دشمنان در کشور است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۰۶ ب.ظ
 
امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: ایجاد مشکلات معیشتی و نا امید کردن مردم از نظام از اهداف دشمنان در کشور است.
 ایجاد مشکلات معیشتی از اهداف دشمنان در کشور است

به گزارش  ندای وارنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: دشمن سه هدف را در مواجهه با ایران اسلامی دنبال می کند، هدف اول برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب در کشور، هدف دوم و میان مدت ایجاد مشکلات معیشتی در کشور و ناامید کردن مردم از نظام و هدف بلند مدت تغییر در اصل نظام است.

وی اظهارکرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مسائل اقتصادی، مساله عزت ملی و استقلال ملت ایران، امنیت ملی و آرامش ملت را مورد توجه قرار دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه کسب رای به هر قیمتی در فرهنگ اسلامی و دینی غیر قابل قبول است، عنوان کرد: توهین، افتراء و تحریک عواطف مردم در نظام اسلامی قابل قبول نیست.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: با ظهور امام زمان(عج) عدالت وارد خانه های مردم شده، زمین همه نباتات خود را می رویاند و حکومتی جز حکومت اسلامی حکمفرما نخواهد شد.
محمودی با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام زمان(عج) به نام سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ امنیت و پاسداری از نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته و بسیاری از توطئه های دشمنان خارجی و مزدوران آنها در داخل را خنثی کرده اند.

کد مطلب: 1443
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری