امام جمعه قرچک:
ایران پرچمدار منطق هیهات من الذله و منطق حسینی است
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۴۲ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک گفت: تنها منطقی که امروز خریدار دارد و پرچمدارش ایران اسلامی است ، منطق هیهات من الذله و منطق حسینی است.
 ایران پرچمدار منطق هیهات من الذله و منطق حسینی است

به گزارش ندای وارنا؛ حجه الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: وصیت نامه شهداء انسان را بیدار می کندو می لرزاند و ما برای درک کامل مقام و ارزش شهیدان و راه شهیدان فاصله ای طولانی را باید بپیمائیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیان کرد: امروز به فضل همین شهادت ها و برکت خون شهداء ، ملت ما سربلند و عزیز است ، موضع دولت مردان ما و رئیس جمهور در سازمان ملل به پشتیبانی قدرت معنوی این کشور است که دو قدرت عامل زنده ماندن ما و ادامه حیات ما است.

اسماعیلی گفت: ندای صلح و دوستی جهانی سرداران ، در حقیقت مبارزه با تروریست جهانی با محوریت آمریکا و اسرائیل است ، تنها منطقی که امروز خریدار دارد و پرچمدارش ایران اسلامی است ، منطق هیهات من الذله و منطق حسینی است.

وی افزود: اگر کسی از این منطق خارج شد نه حسینی است نه انقلابی است ، او منحرف شده است ، حسینی در سیاست داخل و خارجی ، برمحور این منطق ثابت قدم است ، و نمی لرزد ، فقط گوش به فرمان فرمانده الهی است.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: اگر امروز نیروهای مسلح ما بویژه سپاه پاسداران ما محبوب است ، بخاطر اطاعت محض از ولایت است ، سپاه پاسداران یک ولی امر دارد که این ولی از طرف خدا و رسول و امام ولایت دارد، اگر منطق امام حسین (ع) را رهبر فرزانه سرلوحه کار قرار نمی دادند و سپاه پاسداران عملی نمی کرد ، دنیا غذق در تروریست می شد و امنیت جهانی به خطر می افتاد.

وی تصریح کرد: سید حسن نصرالله می گوید، حسین ما در این زمان امام خامنه ای است ، ای فرزند حسین تو را رها نخواهیم کرد ، ما همان حرفی را به شما می زنیم که اصحاب امام حسین (ع) در شب عاشورا به او زدند ، ما چه بگوئیم ، حزب الله جمهوری اسلامی مسئولیت سنگینی دارند ، در قبال مجاهدت حزب الله لبنان ، نیروهای مقاومت انصار الله یمن در مرز قرار گرفتن سقوط و افول آل سعود ناکارآمدی سیاستهای آمریکا و اروپائیها نیاز به برنامه ، تجهیز ، حرکت جهادی و انقلابی و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری دارد.

اسماعیلی گفت: حمله اخیر انصار الله به عربستان ، بن سلمان ولیعهد سعودی را دیوانه کرده با قرص آرامش می کنند ، وضعیت آشفته ای پیدا کرده است.

وی بیان کرد: امروز نیاز به درسهای هشت سال دفاع مقدس داریم ، رهبر فرزانه فرمودند: دفاع مقدس مظهر حماسه ، معنویت ، آرامان خواهی ، مظهر تدبیر و حکمت است ، مظهر خود باوری است ، اتحاد و انسجام ملی در غالب بسیج مخلص خدا ، دفاع از ارزشهای دین ، بکارگیری همه اقشار بویژه جوانان، مقاومت همه تمدنها را به فرصت تبدیل کرده است ، با موضع مقاومت باید به ظرفیت های داخلی تکیه کرد و حرکت کرد.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 6861
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری