شهردار قیامدشت شهرستان ری :
ایمن سازی کانال انتقال پساب آب قیامدشت تا نیمه دیماه تکمیل می شود+فیلم
تاریخ انتشار : دی ۲, ۱۴۰۲ ۷:۱۱ ب.ظ
 
شهردار قیامدشت شهرستان ری گفت: امیدواریم تا نیمه دیماه پروژه ایمن سازی کانال انتقال پساب آب تصفیه خانه ری به ورامین را تمام کرده تا حوادث تلخ و ناگوار در شهر قیامدشت به صفر برسد.
 ایمن سازی کانال انتقال پساب آب قیامدشت تا نیمه دیماه تکمیل می شود+فیلم
به گزارش ندای وارنا؛ حسین ترکاشوند روز شنبه در شهرداری قیامدشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۲.۵ کیلومتر از کانال انتقال پساب آب تصفیه خانه ری به ورامین از محدوده شهر قیامدشت عبور می کند که تا سالیان گذشته حوادث و مخاطراتی را برای شهروندان ما دربر داشته است.

وی افزود: نزدیک به ۱.۵ کیلومتر آن در گذشته توسط امور کانال ها که متولی، مالک و بهره بردار این کانال هستند، انجام شده بود.

 

ترکاشوند با تاکید بر اینکه این کانال در محدوده شهر قیامدشت قرار داد، بیان داشت: طی اتفاقات اخیری که افتاد، با مکاتبه ای که با امور کانال ها انجام دادیم؛ موافقت این مجموعه را جهت ایمن سازی یک کیلومتر باقی مانده این کانال دریافت کردیم.

شهردار قیامدشت افزود: امید است مشکلاتی را که این کانال برای شهروندان ایجاد می کند، کاهش دهیم.

۰۰:۰۰
-۰۱:۳۳

Download

ترکاشوند تصریح کرد: در جهت ایمن سازی کانال، یک مجوز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال از شورای شهر گرفتیم و اداره امور کانال ها موافقت کردند تا این مجموعه را ایمن سازی کنیم. حدود ۲ کیلومتر از طرفین این نهر را از دو هفته قبل بعداز عقد قرارداد با شرکت ذیصلاح، شروع به کار کردیم.

شهردار قیامدشت در پایان خاطرنشان کرد: این وعده را می دهیم، که تا نیمه دیماه بتوانیم این پروژه را تمام کنیم و به بهانه کانال، آن حوادث تلخ و ناگوار را در شهر قیامدشت شاهد نباشیم.

پیش از این در نیمه آذرماه گذشته ، شهردار قیامدشت از توابع شهرستان ری اعلام کرد: با پیدا شدن پیکر دختر بچه هشت ساله در کانال آب ری – ورامین در محدوده شهر قیامدشت، عملیات جستجوی سحر (دختر غرق شده) پایان یافت.

شهر قیامدشت مرکز بخش خاوارن با جمعیتی افزون بر ۳۶ هزار نفر از توابع شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع است.

کد مطلب: 15064
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری