بازدید استاندار تهران از سه شرکت تولیدی و دو کارگاه تولید چرم در ورامین
تاریخ انتشار : شهریور ۲۶, ۱۳۹۷ ۱:۳۹ ب.ظ
 
استاندار تهران در سفر به شهرستان ورامین از سه شرکت تولیدی و دو کارگاه تولید چرم بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحدهای صنعتی قرار گرفت.
 بازدید استاندار تهران از سه شرکت تولیدی و دو کارگاه تولید چرم در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛در این سفر یک‌روزه محمدحسین مقیمی استاندار تهران از یک شرکت تولیدکننده پارکینگ‌های مکانیزه و پلکان برقی مورد بازدید کرد و مشکلات این شرکت صنعتی بررسی شد و دستورات لازم در خصوص رفع این موانع صادر شد.

این شرکت در سال ۹۲ بااعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۲۹۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید. مشکل عمده این شرکت صنعتی تأمین مواد اولیه وارداتی در جهت استفاده خط تولید است.

دومین بازدید استاندار تهران، از شرکت نفت و گاز در شهرک صنعتی سالاریه بود که این شرکت در سال ۹۵ با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۳۴۶۱ مترمربع برای ۱۲۰ نفر اشتغال‌ ایجاد کرده به بهره‌برداری رسید. تولیدات این شرکت صنعتی انواع لوله‌های تک جداره و دوجداره آب و فاضلاب با قدرت‌های مختلف است که پیش‌از این از کشورهای خارجی وارد ایران می‌شد. عمده مشکلاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت راه‌های تأمین مواد اولیه شرکت صنعتی بود که از چه راه‌هایی می‌توان مواد خط تولید را تأمین کرد.

سومین شرکتی که در دور دوم سفرهای محمدحسین مقیمی استاندار تهران مورد بازدید قرار گرفت شرکت تولیدکننده انواع کانال است که در سال ۱۳۹۴ بااعتباری بالغ‌بر ۲۳۰ میلیارد ریال برای فاز اول در زمینی به مساحت ۸۹۵۱ مترمربع احداث شد. عمده مشکلات این شرکت صنعتی مشکلات نقدینگی سرمایه ثابت و در گردش و مهم‌تر از همه تأمین مواد اولیه برای خط تولید است. این شرکت صنعتی برای ۶۲ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

در ادامه سفر استاندار تهران به ورامین، وی به شهرک صنعتی چرمشهر رفت و در این بازدید عمده مشکل تولیدکنندگان چرم در شهرک صنعتی چرمشهر قاچاق چرم و واردات بی‌رویه چرم و مصنوعات چرم از خارج بود که مورد بررسی قرار گرفت.

در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اکثر شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی با تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مواجه هستند که بانک‌ها در این خصوص همکاری لازم را با تولیدکنندگان ندارند. در پایان مشکلی که اکثر تولیدکنندگان چرم را تحت‌الشعاع قرار داده تأمین مواد اولیه چرم از نوع وارداتی است.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3892
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری