بازدید معاون سیاسی فرماندار قرچک از دو مرکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی
تاریخ انتشار : خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۵ ب.ظ
 
حمیدرضا خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک به همراه بهرامی رئیس اداره بهزیستی از دو مرکز توانبخشی شبانه‌روزی "عطر یاس" ویژه کودکان معلول و مرکز اعصاب و روان "قدر" به منظور تقدیر از مدیریت و پرسنل خدوم این مراکز، بررسی نحوه خدمات‌رسانی و آشنایی با مشکلات مربوطه بازدید کردند.
 بازدید معاون سیاسی فرماندار قرچک از دو مرکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی

به گزارش ندای وارنا؛  معاون فرماندار در این بازدید ارائه خدمات این مراکز را مطلوب ارزیابی کرده و با قدردانی از تلاش‌های کارکنان، کار آنان را ارزشمند و بعنوان خدمتی بزرگ برشمرد.

خدایی‌راد بیان کرد: تیم‌های تخصصی فعال در حوزه مددکاری، روان‌شناسی و کاردرمانی در این مراکز اقدامات مثمرثمری داشته‌اند که خواستار تداوم آنها هستیم.

وی همچنین ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل پیشگیری و مراقبت از ویروس کرونا در مراکز شبانه‌روزی توانبخشی گفت: توجه ویژه ادارات بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان به امر پیشگیری و مراقبت جهت کاهش بروز معلولیت‌ها و همچنین همراهی دیگر دستگاه‌های شهرستانی در راستای فرهنگسازی، منجر به ارتقای سطح سلامت جامعه می‌شود.

این مسئول افزود: امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم با اجرای دقیق سیاست‌های دولت و افزایش مشارکت بخش‌های غیردولتی اقدامات خوبی در راستای آموزش و آگاه‌سازی مردم در تمامی زمینه‌ها بخصوص حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها و معلولیت‌ها داشته باشیم.

کد مطلب: 8516
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری