رئیس بنیاد شهید پیشوا:
بازسازی تابلو شهدا در پیشوا
تاریخ انتشار : تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۵۸ ب.ظ
 
رئیس بنیاد شهید پیشوا از بازسازی تابلوهای معابر شهر پیشوا خبرداد.
 بازسازی تابلو شهدا در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ سید علی طباطبایی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته نامگذاری معابر شهری تاکنون ۱۰۰ تابلو کوی و برزن شهر پیشوا بازسازی شده است و ۶۰ تابلوی دیگر نیز تعویض و بازسازی می شوند.

وی افزود: بیست تابلوی جدید هم از شهدایی که تاکنون اسمی از انها در معابر و محله ها نبود نیز نصب شده است و در پنج محله مختلف، یادمان شهدا ایجاد شد.

طباطبایی گفت: در نصب تابلوهای جدید از اسامی شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدا و یادگاران قیام ۱۵ خرداد استفاده شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پیشوا افزود: با توجه به پیشنهاد ریاست اداره پست مبنی بر تجمیع اسامی بمنظور سهولت در ارسال مرسولات پستی زیر اسامی شهدا در کوچه های بلوار رسالت عدد ۱ تا ۲۲، کوچه های استقلال از عدد ۱ تا ۱۰ و آزادگان از عدد ۱ تا ۱۷  درج شده است.

وی گفت: بهسازی و هرگونه تغییر تابلوهای معابر شهری طبق مصوبه کمیته نامگذاری شامل اعضای شورای شهر، نماینده فرمانداری، ریاست بنیاد شهید و رئیس اداره پست اجرا می شود و با اتکا به مسائل فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، قومی و محله ای صورت می گیرد.

کد مطلب: 9458
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری