شهردار پاکدشت خبر داد:
بازگشایی خیابان امام خمینی ( ره) در شهرک یبر شهرستان پاکدشت
تاریخ انتشار : دی ۱۵, ۱۳۹۴ ۲:۲۷ ق.ظ
 
شهردار پاکدشت گفت: خیابان امام خمینی ( ره) در شهرک یبر شهرستان پاکدشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر بازگشایی شد
 بازگشایی خیابان امام خمینی ( ره) در شهرک یبر شهرستان پاکدشت

به گزارش ندای وارنا ،داریوش پازوکی در حاشیه بازدید از عملیات بازگشایی محور امام خمینی گفت: این محور در شهرک یبر یکی از محورهای پر تردد شهر پاکدشت محسوب می شود به ویژه اینکه شهروندان برای عزیمت به آرامستان ده امام و مزار شهدا از این جاده رفت و آمد می کنند، شهرداری پاکدشت جهت رفاه حال عموم مردم تصمیم به تعریض این جاده گرفت.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در این محور انجام شد مربوط به ملک آقای رسول رجبی است که حدود ۷۰۰ متر مربع از سطح خیابان را اشغال کرده بود.مهندس پازوکی گفت: خوشبختانه با همکاری مالک و توافق به دست آمده شاهد تخریب و بازگشایی در این نقطه از شهر هستیم.

شهردار پاکدشت درباره هزینه هایی که صرف این پروژه عمرانی شده است، ادامه داد: در این منطقه تعداد ۹ واحد تجاری تخریب شد که هزینه تمام شده آن بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بعد از اتمام این عملیات بلافاصله عوامل عمرانی دست به کار شوند و با بسترسازی لازم و زیرسازی و آسفالت که انجام خواهند داد، این محور به زودی مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از اظهاراتشان گفتند: اعضای شورای اسلامی شهر نقش بسزایی در به سامان رسیدن این موضوع داشتند، چرا که به فوریت مصوبات را به نتیجه رساندند و بلافاصله این پروژه به مرحله اجرا در آمد.

داریوش پازوکی گفت: شهرداری پاکدشت طی یک سال گذشته توافقات شایسته ایرا در این خصوص با مودیان مختلف انجام داده تا بتواند محور امام خمینی را به شکل مطلوبی جهت تردد شهروندان بازگشایی کند.

شهردار پاکدشت در پاسخ به این سوال که میزان مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان در فرآیند توسعه شهری چقدر است، گفت: بدیهی است که این فرآیند دوسویه می باشد، یعنی این که بسیاری از کارهای شهرداری از جمله همین عملیات آزادسازی هابه همکاری و مشارکت شهروندان گره خورده است. هرچقدر همکاری شهروندان در این راستا بیشتر باشد یقیناً زمینه های موفقیت برای بهبود مشکلات شهر فرآهم می شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهروندان ما را در راستای به اجرا درآوردن پروژه های از این دست یاری کنند، گفت: من از یکایک شهروندان که با مجموعه شهرداری در نقاط مختلف شهر همکاری می کنند، کمال تشکر و قدر دانی دارم و امیدوارم تعامل بین مردم و مسئولان شهری بیش از پیش باشد چرا که تمام این خدمات به رفاه و آسایش خود آن ها باز می گردد.

داریوش پازوکی در پایان از حمایت و مساعدتهای مقامات عالی شهرستان خاصه فرماندار محترم و معاونتهای مختلف شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

کد مطلب: 384
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری