بازیکن سابق تیم ملی اسیر بدقولی مسئولان شد/ماجرای بازداشت و چک برگشتی در والیبال ورامین
تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۶:۱۵ ب.ظ
 
کاپیتان باتجربه تیم والیبال شهرداری ورامین به خاطر اتفاقات لیگ ۹۴ حسابی به دردسر افتاده است.
 بازیکن سابق تیم ملی اسیر بدقولی مسئولان شد/ماجرای بازداشت و چک برگشتی در والیبال ورامین

به گزارش ندای وارنا؛تیم والیبال شهرداری ورامین که با حمایت مسئولان شهری برای لیگ سال ۹۷ در حال آماده سازی یک تیم قدرتمند است، همچنان از دردسرهایی که در لیگ سال ۹۴ به وجود آمد، رهایی پیدا نکرده است.

در آن دوره شهرداری ورامین از نماینده این شهر در لیگ برتر والیبال حمایت مالی نمی کرد و این تیم با نام صالحین ورامین در لیگ برتر والیبال حضور داشت. البته نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی به مسئولان این تیم قول حمایت داده بود.

حالا بعد از گذشت چند سال و تغییر مدیران باشگاه، همچنان بازیکنان قدیمی این تیم مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد از این باشگاه طلبکار هستند. آنها چک هایی را از احسن شیرکوند، لیبرو و کاپیتان این تیم در آن مقطع دریافت کردند و حالا علیه این بازیکن در دادگاه اقدام کرده اند.

شیرکوند که جزو قدیمی ترین بازیکنان لیگ برتر والیبال ایران به حساب می آید و سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد، در آن دوره روی قول مسئولان حساب باز کرده بود و به بازیکنان چک شخصی اش را داده بود. حالا با شکایت بازیکنان صالحین ورامین شیرکوند دچار دردسر شده و حتی کار به بازداشت هم رسیده است.

در همین رابطه با احسن شیرکوند تماس گرفتیم که وی در این باره به خبرنگاران گفت: همه از نماینده ورامین که در سال ۹۴ قول تامین هزینه ها را داده بود، انتظاردارند تا بدهی ها را پرداخت کند. ما برای سال جدید هیچ مشکلی نداریم و در حال بستن یک تیم خوب هستیم. فقط دردسر بدهی های قدیمی برای من مانده که چک شخصی خودم را دادم و باید به صورت قانونی پاسخگو باشم. امیدوارم که مسئولان به خودشان بیایند و با پرداخت پولی که وعده داده بودند، مرا از این وضعیت نجات دهند

منبع : برنا

انتهای پیام/.

کد مطلب: 2700
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری