باشگاه در مضیقه مالی است/ لزوم کمک مسؤولین
تاریخ انتشار : شهریور ۱۸, ۱۳۹۷ ۴:۱۸ ب.ظ
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: باشگاه مقاومت قرچک در مضیقه مالی قرار دارد که ما بتوانیم بازیکنان با کیفت تری را به خدمت بگیریم و بتوانیم از وجود آن‌ها در ادامه لیگ استفاده کنیم.
 باشگاه در مضیقه مالی است/ لزوم کمک مسؤولین

به گزارش ندای وارنا؛رضا زرخانلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک اظهار داشت: همان‌طور که در جریان هستید ما شاکله‌ی اصلی تیم را ازدست‌داده‌ایم و ۵ تن از بهترین بازیکنان تیم مقاومت قرچک به تیم‌های مطرح در سطح لیگ رفتند.

وی افزود: سال گذشته شرایط ویژه‌ای در تیم فوتسال مقاومت داشتیم. از لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتسال آمده بودیم و تیم از هماهنگی خوبی برخوردار بود، توانستیم با همان تیم و نفرات که بدن‌های آماده و خوبی داشتند وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک بیان داشت: اما امسال شرایط کامل فرق کرده است، به دلیل نداشتن بودجه و عدم تمکن مالی نتوانستیم بازیکنان خوب خودمان را حفظ کنیم و این موضوع باعث شد که این بازیکنان از ما جدا شدند.

زرخانلی گفت: هم‌اکنون باشگاه مقاومت قرچک در مضیقه مالی قرار دارد که ما بتوانیم بازیکنان با کیفت تری را به خدمت بگیریم و بتوانیم از وجود آن‌ها در ادامه لیگ استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: تیم فوتسال مقاومت قرچک چون تیم سرباز است، بازیکن وقتی‌که به حد تجربه و پختگی که می‌رسد، سربازی آنان نیز به پایان می‌رسد و از تیم جدا می‌شود و مجدد دست ما برای فصل‌های جدید خالی می‌شود که نمونه‌ی بارز آن حمید پور جاوید بود که خدمت سربازی آن تمام‌شده است و به درخواست ما مدتی را اضافه‌تر ماند، محمد طاهری را اضافه کردیم و تیم ما جان تازه‌ای گرفت و ۳ امتیاز شیرین در قرچک کسب کردیم‌.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک تصریح کرد: از مسؤولین درخواست می‌کنیم توجه ویژه‌ای به تیم مقاومت داشته باشند تا بتوانیم بازیکنانی را جذب کنیم تا به تیم و شهرستان قرچک کمک شایانی داشته باشند.

زرخانلی در مورد اینکه تیم مقاومت قرچک در رسانه‌ها کم‌فروغ است، افزود: از آنجایی‌که رسانه‌ها هزینه‌های خاص خود رادارند. مجبور هستند برای درآمدهای خود از باشگاه‌ها کمک مالی بگیرند، اما متأسفانه ما نتوانستیم چنین کمکی را به رسانه‌ها برای تقویت سرورها و یا بحث اینترنتی و ایاب‌وذهاب که دارند داشته باشیم آن‌ها هم مطلبی از ما نمی‌زنند، اما هیچ مشکلی به لحاظ اخلاقی و لفظی نداریم و نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: تنها علت تنش‌ها به گذشته برمی‌گردد و ربطی به تیم مقاومت قرچک ندارد. در آن زمانی که تیم شهید منصوری با بازیکنان مطرحی که داشت همیشه رقابت تنگاتنگی با تیم گیتی پسند که یک تیم متمولی است و بازیکنان باکیفیتی در خدمت می‌گرفت داشت و اختلافاتی هم در آن زمان برای کسب عنوان قهرمانی بین گیتی و شهید منصوری پیش‌آمده بود که تبانی شده و حتی پولی هم ردوبدل شده بود و هیچ‌وقت هم ثابت نشد و به اثبات نرسید، اما این دلخوری در دل مردم قرچک مانده و هنوز هم است که به تیم مقاومت ربط داده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در پایان عنوان کرد: طرح‌هایی برای تیم مقاومت داریم، اما بازهم بستگی به بودجه شهرستان قرچک دارد. اما در آینده‌ای نزدیک یک نشست خبری خواهیم داشت که بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم هم آن‌ها بتوانند از باشگاه خوب مقاومت قرچک که مهد فوتسال ایران است حمایت کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3631
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری