معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین
باید به زیرساخت ورزشی شهر ورامین توجه ویژه شود
تاریخ انتشار : آبان ۱۷, ۱۳۹۸ ۶:۱۴ ب.ظ
 
معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین گفت: باید به زیرساخت ورزشی شهر ورامین توجه ویژه شود.
 باید به زیرساخت ورزشی شهر ورامین توجه ویژه شود

علی عباسی پس از برد تیم والیبال شهرداری ورامین در مقابل فولاد سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، اظهار کرد: درخصوص سومین بازی تیم شهرداری ورامین باید گفت بچه های تیم ما روز به روز بازی بهتری را از خودشان نشان می دهند و انشاالله که بتوانند در بازی های بعدی مثل همیشه بدرخشند.

وی افزود: با توجه به تغییر آب و هوا و جابجایی ای که بچه های تیم داشتند، در یک هفته دو بازی را پشت سر گذاشته بودیم و فشاری که در تمرین بود باعث سرماخوردگی بازیکنان تیم شد و بنده از پزشک مورد نظر در خصوص بیماری بازیکنان سوال کردم و قول داد انشاءالله به مرور زمان حال بچه ها بهبود خواهد یافت.

عباسی در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: در آینده نه چندان دور اگر ما توافقی با تیم های دیگر داشته باشیم شاید بازیکن جدید به لیست تیم اضافه کنیم.

معاون سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: متاسفانه باید به زیرساخت ورزشی مان در شهر یک توجه ویژه شود چرا که ورزش در بین جوانان از جایگاه خاصی برخوردار است و می توانیم از ورزش به عنوان یک عامل فرهنگی که می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند، کار کنیم که در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قرار دارد.

وی بیان کرد: از همه عزیزان خبرنگاری که ما را یاری می کنند و شور و هیجان را در بین شهروندان و علاقمندان به والیبال ایجاد می کنند کمال سپاسگزاری و قدردانی را دارم.

عباسی با اشاره به حضور تماشاگران در بازی گفت: ما در واقع این پیروزی را مدیون تماشاگران خوب شهرمان هستیم که با رعایت اخلاق تیم شهرداری را حمایت کردند.

کد مطلب: 7082
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری