باید مشکلات رانندگان قرچکی توسط مسئولین بررسی و حل شود
تاریخ انتشار : آذر ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۰۴ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: بررسی و رفع معضلات و مشکلات رانندگان قرچک وظیفه شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر است.
 باید مشکلات رانندگان قرچکی توسط مسئولین بررسی و حل شود

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل که در محل سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری قرچک با حضور اژدر نوروز پور رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤولین شهری برگزار شد با تبریک این روزبه خانواده حمل‌ونقل اظهار داشت: این اولین ۲۶ آذری است که در سازمان تازه ادغام‌شده حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری برگزارشده است.

وی افزود: ۲۶ آذر روزی است که تمام رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری دیده می‌شوند، رانندگان حمل‌ونقل عمومی سفیران فرهنگ همه شهرها هستند.

شهردار قرچک بیان داشت: هر فرد غریبه ای که وارد یک شهر و یا شهرستان می‌شود، فرهنگ شهر را از رانندگی و یا نحوه برخورد رانندگان می سنجد و می تواند رانددگان میتوانند سطح فرهنگ آن  شهر را ارتقاء دهند.

خرمی شریف گفت: رانندگان اتوبوس و تاکسی با تمام مشقت‌هایی که در حین کاردارند، صبورانه کار خود انجام می‌دهند و این خدمات‌رسانی مسائلی است که ما از مشکلات آن خبر نداریم و فقط می‌بینیم که این عزیزان مسافر را جابجا می‌کنند.

وی افزود: لازم است که با این عزیزان بنشینیم، صحبت کنیم و باید از خودشان باشیم که از نزدیک مشاهده کنیم که چه معضلات و مشکلاتی دارند، وظیفه شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر رسیدگی به مشکلات این قشر زحمت‌کش است.

گفتنی است در این مراسم نونهالان مهدکودک عطر مادری به اجرای سرود در خصوص حمل‌ونقل پرداختند.

مراسم گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل با حضور محسن خرمی شریف شهردار، اژدر نوروز پور رئیس شورای اسلامی شهر، محمد اسفند سر مدیرعامل محل سازمان حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری و دیگر مسؤولین شهری در محل این سازمان برگزار شد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6261
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری