رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان قرچک:
با انتخاب حجاب، جامعه عطر امنیت آن را احساس می‌کند
تاریخ انتشار : تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ب.ظ
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان قرچک در پیام خود بمناسبت روز حجاب و عفاف گفت: با انتخاب حجاب، جامعه عطر امنیت آن را احساس می‌کند.
 با انتخاب حجاب، جامعه عطر امنیت آن را احساس می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان قرچک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهر شاد ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب با صدور پیامی این هفته را گرامی داشت.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
 حجاب متانتی است که فرد انتخاب می‌کند اما جامعه عطر امنیتش را احساس می‌کند.

حجاب هدیه‌ای الهی است بگونه‌ای که عیارناب عفت در آن تبلور می‌یابد و کارکردهای فردی و اجتماعی دارد و متانتی است که فرد انتخاب می‌کند اما جامعه عطر امنیتش را احساس می‌کند. آرامش روانی فردی، انسجام خانواده و تضمین جامعه را بدنبال دارد و تجلی مرزبندی جنگ درون در حجاب بیرون خودنمایی می‌کند و جلوه ویژه هنری شخصیت فرد است و نشان می‌دهد که عقلانیتش بر احساس غلبه دارد.
حجاب میزان سنجی معرفت در حلقه عبودیت بوده و متانت و عفاف درقاب حجاب، احرامی زیبا برای طواف در ساحت بندگی است و تبار معنایی حجاب در ادیان مختلف حاکی از ریشه‌دار بودن این فرهنگ غنی می‌باشد.

مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک یاد و نام شهدای گرانقدر مسجد گوهرشاد را گرامی داشته و به بانوان محجبه، افتخارآفرین و مدافعان حریم عفت تبریک می‌گوید.

کد مطلب: 9615
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری