با تمام قدرت در مقابل قهرمان آسیا صف‌آرایی خواهیم کرد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۳, ۱۳۹۷ ۷:۰۲ ب.ظ
 
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با تمام قدرت در مقابل تیم با کیفیت مس سونگون که به تازگی قهرمان آسیا شده است، صف‌آرایی خواهیم کرد.
 با تمام قدرت در مقابل قهرمان آسیا صف‌آرایی خواهیم کرد

به گزارش ندای وارنا؛رضا زرخانلی سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت تیم فوتسال مقاومت اظهار داشت: در خصوص تیم، خلاصه می‌گویم بعد از اینکه در هفته‌ی گذشته در بندر عباس نتیجه را به حریف واگذار کردیم تمرینات خود را از این هفته شروع کردیم و آن باخت را فراموش کردیم و سعی داشتیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای مقابله با قهرمان آسیا آماده کنیم.

وی گفت: از لحاظ تاکتیکی هم روی بازیکنان کار کرده‌ایم اما همه چیز بستگی به شرایط روز بازی و آمادگی روحی و شرایط بازیکنان دارد.

سرمربی مقاومت افزود: این هفته هر دو تیم بازی سختی را در پیش دارند؛ همان‌طور که سرمربی تیم مس سونگون هم گفته، بازی در قرچک برای تیم‌ها با حضور سه هزار تماشاگر بسیار سخت است.

وی بیان کرد: تیم مس سونگون تازه از بازی‌های آسیاسی برگشته و انگیزه زیادی برای برد دارد و قهرمان آسیا است.

 وی اذعان داشت: بازیکنان مس سونگون اعتماد به نفس بالا و از بازیکنان با کیفیت برخوردار هستند؛ تیم مس ۶ بازیکن ملی پوش دارد.

 زرخانلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سونگون سال گذشته بازی رفت  را در قرچک به تیم مقاومت واگذار کرده، امسال با یک انگیزه و یک نگاه متفاوتی در این مسابقه حاضر خواهد شد.

این مربی گفت: تیم مس سونگون قطعا برای جبران نتیجه‌ی سال گذشته خواهد آمد، ولی ما نیز از هرنظر آمادگی لازم را داریم و تیم مس از همه نظر آنالیز شده است.

 وی تاکید کرد: با حمایت هوادارن خوبی که داریم موفق از زمین بیرون خواهیم آمد، در مقابل قهرمان آسیا یک بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

زرخانلی در ادامه افزود: این هفته تماشاگران قرچکی از همه سن و سال ایجاد انگیزه برای من مربی و بازیکنان خواهند بود تا نتیجه دلخواه را بگیریم.

وی در پایان گفت: از همه تماشاگران قرچکی می‌خواهم با تشویق‌های خوب و پی‌در‌پی خود تیم خود را حمایت کنند تا بتوانیم در این دیدار پیروز باشیم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3800
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری