فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران:
با توان داخلی از مشکلات عبور خواهیم کرد
تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۳۹۸ ۹:۳۸ ب.ظ
 
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران گفت: نظام با وجود تمام مشکلات از این مسیر عبور خواهد کرد، باید در حوزه های مختلف شفاف سازی کنیم و با مردم صادق باشیم و عبور از مشکلات چشم دوختن به توان داخلی است.
 با توان داخلی از مشکلات عبور خواهیم کرد

به گزارش ندای وارنا؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران در همایش نقش تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب ضمن گرامیداشت نام و یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی اظهار داشت: این شهدا با نثار خون خود در راستای اقتدار نظام به ورجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی گفت: جمهوری اسلامی با تحمل تمام سختی هاو مشکلات توانست در گام اول انقلاب در جایگاههای برتر جهان و منطقه با وجود تمام توطئه ها و تحریم ها ی دشمن قرار بگیرد.
فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران افزود: بسیاری از کشورهای هم طرز ایران در آسیا و خاورمیانه آرزو دارند که به یکی از موفقیت هایی که کشور ایران کسب کرده برسند، کشور ما در طول ۴۰ سال توانمندی های را بدست آورده که دنیا به آن حسرت می خورد.
وی در ادامه بیان کرد: در طول دفاع مقدس همه نقش آفرینی کردند، دفاع مقدس مدرسه آدم سازی بود و برای کشور یادگاری های بسیار ارزشمند بود و راههای موفقیت نظام در گام اول از دفاع مقدس آعاز شد.
وی تصریح کرد: تمدن سازی و رشد کشور از جبهه ها آغاز شد، نمونه بارز این موضوع را در یمن می توان مشاهده کرد و مردم یمن با وجود تمام مشکلات به پیشرفت هایی قابل توجهی رسیدند.
سردار حسن زاده تاکید کرد: پیشرفته تمدن اسلامی در جهان در حال تشکیل است، دشمن با تمام وجود در مقابل فرهنگ‌مقاومت، پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی کشور ایستاد تا به جلو حرکت نکنیم و با وجود این اتفاقات پیشرفت صورت گرفت و پله های ترقی را طی کرد و حایز رتبه های برتر شدیم.

وی گفت: دشمن می خواهد کشور را به سمتی ببرد که نشان دهد ما نمی توانیم و ما در چهل سال گذشته با وجودتمام تحریم ها ثابت کردیم که می توانیم از همه سختی ها عبور کنیم.
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب جهان دو قطبی و سه قطبی شد، و به دوگانگی اسلام و استکبار رسیدیم و کشور ایران با قدرت و توان داخلی توانست پهباد آمریکا را ساقط کند.
وی افزود: کشور ایران به قدرتی رسیده که اگر امریکایی ها بخواهد اقدامی انجام دهد در کمتر از یک ساعت تمام نقاط مهم‌ و پایگاه های آمریکا را ساقط خواهد کرد .
سردارحسن زاده یاد آور شد: در ابتدای پیروزی انقلاب، جنگ را به ما تحمیل کردند ولی در عراق قدرت شبه نظامی که تشکیل شده است به اسم حشد الشعبی که به وجود آمد و فرماندهی آن بر عهده حاج قاسم سلیمانی است.
وی ادامه داد: ایران کشوری است که تمام تحریم ها دنیا بر روی وی اعمال شده، حال برای دوشیدن و سر کیسه کردن کشور عربستان تحریم ها را دوبار تمدید می کند، در حال حاضر نیروهای مقاومت در دور تا دور ایران به قدرتی رسیدند که در مقابل استکبار ایستادگی می کند.
وی با اشاره به اینکه باید تمام خوبی های های دفاع مقدس را به دانش آموزان اعلام کنیم، بیان کرد: باید دستاوردهای نظام را باز گو و موفقیت نظام را به همه دانش اموزان بگویم تا بدانند به چه چیز هایی دست یافته ایم.
این مسوول بیان کرد: نظام با وجود تمام مشکلات از این مسیر عبور خواهد کرد، باید در حوزه های مختلف شفاف سازی کنیم و با مردم صادق باشیم و عبور از مشکلات چشم دوختن به توان داخلی است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران در پایان گفت: در دو ماه آینده در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و توانمندی های کشور خبرهای خوشی در راه است.

انتهای پیام/س

کد مطلب: 6894
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری