با حضور رئیس شورای شهر ورامین از پرسنل اداره ورزش تقدیر شد
تاریخ انتشار : مهر ۲۷, ۱۳۹۷ ۵:۳۶ ب.ظ
 
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور رئیس شورای شهر ورامین از پرسنل اداره ورزش تقدیر شد.
 با حضور رئیس شورای شهر ورامین از پرسنل اداره ورزش تقدیر شد

به گزارش ندای وارنا؛صبح امروز جعفر اردستانی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین با حضور در اداره ورزش و جوانان از زحمات پرسنل این اداره تقدیر و تشکر نمود .

ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در راستا اشاعه ورزش در بین خانواده های شهرستان بیش از ٨٠برنامه ورزشی در این هفته اجرا خواهد کرد و جا دارد از همکاران زحمت کش خود تقدیر و تشکر کنم .

شیرکوند ادامه داد :  بسیار خوشحال هستیم که امروز جعفر اردستانی از بدنه ورزش بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر ورامین است و این خود باعث پیشرفت ورزش در ورامین خواهد شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت : برای توسعه ورزش نیاز به حمایت و همدلی مسوولان است که امیدواریم با حمایت شورای شهر ورامین و شهرداری در این امر از همیشه موفق تر باشیم .

جعفر اردستانی در ادامه گفت : تمام تلاش خود برای ورزش را در شورای شهر به کار خواهم گرفت تا شاهد رونق هرچه بیشتر ورزش در ورامین باشیم .

وی ادامه داد : شورای شهر در سال ٩٧ بودجه ای بالغ بر ٥میلیارد را برای مجموعه ورزشی واقع در صادقعلی -شهرک فجر  و ٧٠٠ میلیون را برای مجموعه ورزشی خیرآباد را مصوب کرده است .

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در پاسان گفت : تمامی ما برای ورزش هستیم و باید با همدلی و وحدت در خدمت ورزش باشیم .

منبع : برنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 4723
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری