فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
پلیس هوشمند، امین مردم
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: شعار این هفته «پلیس هوشمند، امین مردم » به منظور ارتباط بیشتر پلیس با مردم نامگذاری شده است.
 پلیس هوشمند، امین مردم

سردارکیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار این هفته «پلیس هوشمند، امین مردم » به منظور ارتباط بیشتر پلیس با مردم نامگذاری شده است.
وی افزود: اگر پلیس هوشمند نباشد با تمام تجهیزات و مردمی نباشد، نمی تواند امنیت جامعه و مردم را فراهم آورد و پلیس امنیت پایدار را در راستای تحقق شعار سال بوجود می آورد.
سردار عزیزی گفت: ۱۱ تا ۱۷ مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که از خبرنگاران انتظار می رود در طول این هفته بیش از پیش برنامه ها و عملکرد نیروی انتظامی را به اطلاع مردم برسانند
وی با اشاره به اقدامات یکسال گذشته پلیس، اظهار داشت: پلیس در راستای پیشگیری از سرقت ۲۳هزار ۹۰۰ مورد که با افزایس ۳۰ درصد روبرو بودیم، این سرقت ها بیشتر خرد و قالبا تئسط معتادان بوده استکع با ۷۰ درصد کشفیات روبرو بودیم.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: در نزای دسته جمعی امسال ۴ هزار ۹۶۹ فقره بوده است که این برخوردها نیاز به کار فرهنگی تمام ارکان ها دارد، ۷ هزار و ۶۰۹ مورد کشف مواد مخدر و ۳ هزار و ۳۸۶ نفر خرده فروش و ۱۷۶ نفر قاچاقچی و ۵ باند مهم مواد مخدر دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: ۳۲ فقره قتل و جرایم جر که شامل ثبت اسناد، ااملاک .. ۳۶۰ فقره، کلاهبرداری ۶۰۶ فقره، قاچاق کالا به ارزش ۱۰۹ میلیارد بوده است.
سردار عزیزی گفت: دستگیری ۱۸۷ نفر ارازل و اباش، برخورد با تخلفات ۶هزار و ۳۰۳ مورد، دفع جرادم سایبری و کشف مجرمانه آن هزار و ۴۰۳ مورد و رصد فضایی مجازی ۸۰۳ مورد متهم جرادم که بیشتر برداشت غیرمجاز حساب ها بوده است.
وی بیان کرد: عملکرد در حوزه فوتی در تصادفات درون شهری ۵۶ نفر و برون شهری ۳۰۴ نفر بوده و فوریت های پلیس ۱۱۰ تعداد ۹۱۵ هزار و ۶۲ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۱۰۶ درصد افزایش داشتعع است که ۴۱۷ هزار و ۳۱۳ مورد ماموریت داشتیم که ۶۴ درصد افزایش ماموریت بوده است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: ۲۲ منطقه آلوده شرق استان تهران در هشت مرحله پاکسازی شد و تماس ۱۹۷ پلیس امسال ۱۸ درصد کاهش داشته است، کارت پایان خدمت ۴هزار و ۶۹۵ مورد پرونده بوده است.
وی تصریح کرد: در حوزه اجتماعی و در قسمت مشاوره ۷ هزار و ۳۰۲ مورد با ۷۲ درصد مصالمت انجام شد در حوزه خانواده، روانشناسی، تربیتی بوده است و ۲۰۹ جلسه آموزشی و ۱۱۶ مورد روانشناسی داخلی داشته ایم.
انتهای پیام/س

کد مطلب: 6898
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری