فرماندار ورامین گفت:
با هرگونه تخلف تبلیغات انتخاباتی برخورد قانونی می شود
تاریخ انتشار : دی ۶, ۱۳۹۴ ۲:۴۱ ق.ظ
 
فرماندار ورامین گفت: با هرگونه تبلیغاتی انتخاباتی پیش از موعد برخورد قانونی می شود
 با هرگونه تخلف تبلیغات انتخاباتی برخورد قانونی می شود

به گزارش ندای وارنا ،محسن خوانساری روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ملاک عمل ستاد انتخابات، هیأت های نظارت و اجرایی توجه به قانون است و تمامی افرادی که قرار است در جریان روند برگزاری انتخابات به عنوان داوطلب حضور یابند باید به قانون پایبند بوده و براساس مدارج مندرج در قانون انتخابات عمل کنند.
وی افزود: زمان رسمی تبلیغات انتخابات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، یک هفته منتهی به ششم اسفندماه است و هر گونه فعالیت تبلیغاتی پیش از این زمان ممنوع می باشد و این نوع تخلفات حتی در تأئید صلاحیت داوطلبان نیز اثرگذار خواهد بود.
خوانساری گفت: فعالیت های افراد باید در قالب احزاب، تشکل های شناسنامه دار و NGO و دریافت مجوز صورت گیرد و نباید به بهانه برگزاری جشن های ملی و مذهبی و یا مراسمی خاص نسبت به تبلیغات پیش از موعد اقدام کرد.
وی تصریح کرد: هم اکنون کمیته حقوقی ستاد انتخابات با مسئولان ریاست دادگستری ورامین، روند فعالیت داوطلبتن را مورد ارزیابی قرار می دهد و با ثبت تخلفات احتمالی، برخوردهای قانونی را با متخلفان انجام می دهد.
فرماندار ورامین گفت: بسیاری از افراد با بهره گیری از فضای مجازی، نرم افزارهای تلفن های همراه هوشمند اقدام به فعالیت های تبلیغاتی می کنند که لازم است ضمن رعایت اخلاق، پرهیز از هر گونه توهین و بداخلاقی، موارد قانونی را نیز رعایت کنند چرا که این فضا نیز توسط مسئولان به ویژه پلیس فتا رصد می شود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در مدت یک هفته زمان ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بستر مناسب جهت مشارکت آحاد مردم با گرایش های سیاسی اصلاح طلب ، اصول گرا و مستقل فراهم آمد که نتیجه این مهم را می توان به ثبت نام ۶۵ نفر و رشد ۱۵۰ درصدی حضور افراد نسبت به دوره قبل مشاهده کرد.
خوانساری گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۵ نفر برای حضور در این عرصه ثبت نام کرده بودند.
وی بیان افزود: با پایان زمان رسمی ثبت نام، روند تأئید صلاحیت داوطلبان با استعلام از منابع چهارگانه آغاز شده است.

کد مطلب: 361
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری