بخشداران برای اجرای طرح «اقدام جهادی روستامحور» در اسلامشهر برنامه ریزی کنند
تاریخ انتشار : فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ ۵:۰۷ ب.ظ
 
فرماندار اسلامشهر خطاب به بخشداران و دهیاران این شهرستان گفت: برای اجرای طرح «اقدام جهادی روستامحور» در سال جدید برنامه ریزی کنید.
 بخشداران برای اجرای طرح «اقدام جهادی روستامحور» در اسلامشهر برنامه ریزی کنند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین حبیبی شامگاه چهارشنبه در جمع بخشداران و دهیاران شهرستان اسلامشهر بر ضرورت تمرکز به رفع مسائل و موضوعات مهم روستاها تاکید و اعلام کرد: حضور و خدمات دولت باید در بخش ها و روستاها نیز برای ساکنان آنها قابل مشاهده باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری های لازم جهت تسریع در تعیین تکلیف بازنگری طرح هادی روستاها انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: تعیین نظام مند مسائل اولویت دار روستاها و تعریف راهبرد مشخص برای رفع آنها نیز باید توسط بخشداران و دهیاران انجام شود.

وی همچنین بر ضرورت حفظ هویت روستاهای شهرستان تاکید کرد و گفت: حفظ اراضی کشاورزی، کمک به رشد تولیدات این بخش، مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز و غیر کاربری اراضی روستاها در این زمینه موثر خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت اخذ جرائم ماده ۹۹ توسط دهیاری ها تصریح کرد: اخذ این جرائم به عنوان حقوق بیت المال باید با جدیت انجام شده و جرائم دریافتی نیز صرف عمرانی و آبادی روستا شود.

در این نشست بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و دهیاران شهرستان به بیان اهم اقدامات، خدمات و فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته پرداختند.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

کد مطلب: 12810
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری