فرماندار قرچک:
بخشدار جدید قرچک به زودی معرفی می‌شود
تاریخ انتشار : دی ۱۴, ۱۴۰۲ ۵:۱۸ ب.ظ
 
فرماندار قرچک، تأیید بخشدار را در اختیار استانداری تهران دانست و گفت: فرد جدید معرفی شده و پس از اجرای روند فرایند اداری به‌ عنوان بخشدار جدید منصوب می‌شود.
 بخشدار جدید قرچک به زودی معرفی می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فخاری فرماندار قرچک درباره آخرین وضعیت سرپرست جدید بخشدار مرکزی شهرستان، اظهار کرد: علت تأخیر در انتصاب بخشدار جدید، بررسی دقیق سوابق و صلاحیت‌های وی در استانداری است.

وی شایستگی، توانمندی و آشنایی با روحیات و نیازهای مردم منطقه جهت توسعه و پیشرفت بخش را ضروری دانست و عنوان کرد: بخشدار باید فردی باشد که بتواند با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح، زمینه‌های رشد و شکوفایی بخش را فراهم کرده و با همکاری سایر مسئولان بتواند برای حل مشکلات منطقه تلاش کند.

فرماندار شهرستان قرچک درباره مدت‌زمان معرفی بخشدار جدید مطرح کرد: این موضوع در اختیار استانداری بوده و فرد جدید معرفی و پس از انجام استعلامات و مراحل اداری به‌عنوان بخشدار جدید منصوب می‌شود و اکنون فعالیت‌ها و خدمات بخشداری در حال انجام بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فخاری در همین رابطه بیان داشت: با توجه‌ به اهمیت این سمت در توسعه و آبادانی بخش، انتظار می‌رود که فرآیند کارهای اداری بخشدار جدید سریع‌تر انجام شده و مردم قرچک انتظار دارند فردی شایسته و توانمند انتخاب شود تا با روحیات و نیازهای مردم منطقه آشنا بوده و بتواند با تعامل و همکاری سایر مسئولان، زمینه‌های توسعه و پیشرفت بخش را فراهم کند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه بخش مرکزی قرچک خاطرنشان کرد: با توجه‌ به این مهم و ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف، انتظار می‌رود استانداری هر چه سریع‌تر نسبت به انتصاب بخشدار جدید اقدام کرده تا روند ارائه خدمات به مردم این بخش با مشکل مواجه نشود.

به گزارش تهران نیوز، مجید قیصرپناه بخشدار قرچک، بیش از دو ماه است که علاوه بر سمت بخشدار، به‌عنوان معاون فنی و عمرانی فرمانداری قرچک نیز مشغول به کار شده که این امر منجر به فعالیت در دو مسئولیت مهم و حساس وی شده و ممکن است در آینده، در هر یک از این سمت‌ها با چالش‌هایی مواجه شوند.

منبع: تهران نیوز

کد مطلب: 15218
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری