رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین خبر داد؛
بخشودگی جرائم تعزیرات محکومان به جزای نقدی زیر پنج میلیون ریال
تاریخ انتشار : فروردین ۲۹, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶ ب.ظ
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: بخشودگی جرائم تعزیرات شامل محکومان به جزای نقدی زیر پنج میلیون ریال شد.
 بخشودگی جرائم تعزیرات محکومان به جزای نقدی زیر پنج میلیون ریال
به گزارش ندای وانا، سید عباس میری گفت: طی بخشنامه واصله به اتاق اصناف شهرستان ورامین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان تعزیرات حکومتی، بخشی از جرائم اصناف که در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده اند ، مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

میری در ادامه گفت: در همین راستا اتاق اصناف شهرستان ورامین با حمایت  اداره تعزیرات حکومتی اقدام به بررسی پرونده های  اداره تعزیرات برای بهره مندی محکومان زیر مجموعه های اتحادیه های شهرستان ورامین از عفو و بخشودگی کرده است.

وی تاکید کرد : هر کدام از اصناف و بازاریان شهرستان ورامین  که محکومیت آنها در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان  تا تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ قطعیت یافته است و بنا به هر دلیلی تاکنون اجرا نشده است  مشمول این عفو و بخشودگی قرار می گیرند.

میری به «مهر» اظهار کرد: با همکاری اصناف و نظارت و بازرسی اتاق اصناف ورامین و اتحادیه ها خوشبختانه تخلفات اصناف در سال ۹۵ کاهش داشته که امیدواریم این روند کاهشی تخلفات را هر سال بیشتر از سالهای قبل شاهد باشیم و با معدود متخلفان نیز به شدت برخورد شده است.

وی در انتها گرانفروشی در برخی کسبه و اصناف، عدم رعایت مسائل بهداشتی، احتکار و عدم درج قیمت در مراکز عرضه کالا را بیشترین تخلفات برخی اصناف در شهرستان ورامین اعلام کرد.

 

کد مطلب: 1268
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری