بخشی از بوستان پردیسان به محل عرضه محصولات کارآفرینان شهرستان پردیس تبدیل می‌شود
تاریخ انتشار : آذر ۳, ۱۴۰۱ ۶:۳۸ ب.ظ
 
شهردار پردیس گفت: بوستان چند منظوره پردیسان در فاز سه علاوه بر ایجاد مرکز تفریحی برای شهروندان به محلی برای عرضه محصولات صنایع دستی تولید کنندگان و کار آفرینان شهرستان تبدیل خواهد شد.
 بخشی از بوستان پردیسان به محل عرضه محصولات کارآفرینان شهرستان پردیس تبدیل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ رضا کارخانه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت بوستان چند منظوره در پردیس با ۲۲ هزار متر مربع مساحت به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد رسیده است.
وی ادامه داد: عرصه این پارک به مساحت ۲۲ هزار مترمربع است که در حدود ۲ هکتار یعنی ۲۰ هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده که شهروندان می توانند از امکانات؛ نماز خانه، سرویس بهداشتی،آبنما، آلاچیق و پیاده روهایی که ایجاد شده به عنوان مرکز سلامت نیز استفاده کنند.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد پارک حدود ۳۰ مغازه با هدف کمک به اشتغال شهرستان به ویژه برای خانواده ها، بانوان و کسانی که به عنوان سرپرست و نان آور خانواده هستند و مشکل جا و مکان دارند ایجاد شده که با هماهنگی استانداری و فرمانداری تعدادی از این مغازه ها را در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.
این مسئول با اشاره با اعتبار تخصیص داده شده برای بوستان چند منظوره پردیسان، یادآور شد: در حدود ۱۹ تا ۲۰ میلیارد تومان برای این پارک که مکانی تفرجگاهی و اشتغالزایی است هزینه شده که در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد مطلب: 10807
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری