بخش خصوصی تأسیسات فاضلاب شریف آباد پاکدشت را احداث می کند
تاریخ انتشار : شهریور ۲۱, ۱۳۹۷ ۸:۴۲ ب.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛علیرضا کارگری روز چهارشنبهگفت: طرح تأسیسات فاضلاب شهر شریف آباد بر اساس طرح های تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت نیرو معرفی شد. وی افزود: در این جلسه طرح فاضلاب شهری شهر شریف‌آباد […]
 بخش خصوصی تأسیسات فاضلاب شریف آباد پاکدشت را احداث می کند

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا کارگری روز چهارشنبهگفت: طرح تأسیسات فاضلاب شهر شریف آباد بر اساس طرح های تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت نیرو معرفی شد.
وی افزود: در این جلسه طرح فاضلاب شهری شهر شریف‌آباد با مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی به روش بیع متقابل مبادله شد.
وی اظهار داشت: از تعهدات سرمایه‌گذار طرح فاضلاب شهری شریف‌آباد، احداث یک واحد تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۴ هزار و ۱۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، اجرای خطوط بای پس فاضلاب به شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، احداث تأسیسات انتقال پساب تصفیه‌خانه و انجام مراحل و فرایند اخذ مجوز حفر ترانشه و ترمیم آسفالت است.
وی مدت اجرای این طرح را ۲۴ ماه اعلام کرد.
کارگری اظهار داشت: احداث شبکه جمع‌آوری، خطوط اصلی و فرعی خط انتقال فاضلاب برای پوشش کل واحدهای مسکونی و غیرمسکونی با استفاده از لوله پلی‌اتیلن در اقطار ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلی‌متری به طول ۳۲ کیلومتر به همراه ۱۲ هزار فقره نصب انشعاب از دیگر اقداماتی است که سرمایه گذار این طرح انجام می دهد.
وی همچنین از تعویض ۱۲ هزار متر لوله انتقال آب فرسوده در شهرستان های جنوب شرق تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ هزار متر از خطوط فرسوده و قدیمی شبکه توزیع آب شهرستان های ورامین، قرچک، پاکدشت و پیشوا از مدار بهره‌برداری خارج شده و نوسازی شدند.
کارگری با اشاره به تلفات آب از طریق خطوط و لوله‌های فرسوده گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته و با وجود محدودیت‌های شدید مالی، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب به‌صورت مستمر در سال جاری در شهرهای تحت پوشش اجرا و تا پایان مردادماه ۱۲ کیلومتر از خطوط شبکه توزیع اصلاح و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب اصلاح و استانداردسازی شدند.
وی افزود : در اجرای این عملیات از لوله‌های چدن داکتیل و پلی‌اتیلن در اقطار ۶۳ تا ۷۰۰ میلی‌متر استفاده شده است.
شهرستان های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر تحت پوشش شرکت آبفای جنوب شرقی قرار دارند.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 3708
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری