شهردار قرچک:
بخش مهمی از ارتقای سرانه‌های شهری با تلاش‌ شوراها شکل‌گرفت است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت: بدون تردید بخش مهمی از ارتقای سرانه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی امروز در سطح شهرها با تلاش‌های شوراها در کنار مدیران دولتی شکل‌گرفته است.
 بخش مهمی از ارتقای سرانه‌های شهری با تلاش‌ شوراها شکل‌گرفت است

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و اظهار کرد: نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز شوراها نام‌گذاری شده که این نام‌گذاری فرصتی مناسب است تا از تلاش شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی شهر قرچک تشکر کرده و برای این تلاشگران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

وی افزود: مشورت يکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است، بدون تردید بخش مهمی از ارتقای سرانه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی امروز در سطح شهرها با تلاش‌های شوراها در کنار مدیران دولتی شکل‌گرفته است.

شهردار قرچک در پایان اظهار کرد: بدین‌وسیله این روز را به‌ویژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر قرچک که با همدلی، وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری و قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و اهتمام مجدانه اعضای خدوم و با درایت شورای اسلامی شهر  را در پیشبرد اهداف متعالی صمیمانه ارج می‌نهم.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7568
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری