بخش های دیالیز و تالاسمی بیمارستان مفتح ورامین افتتاح شد
تاریخ انتشار : خرداد ۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ب.ظ
 
ظهر چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶ بخش های جدید دیالیز، تالاسمی، درمانگاه های تخصصی و اورژانس بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد.
 بخش های دیالیز و تالاسمی بیمارستان مفتح ورامین افتتاح شد

به گزارشندای وارنا به نقل از راوی نیوز، جواد نوراللهی، در حاشیه افتتاح بخش های جدید این بیمارستان، در جمع خبرنگاران گفت: با افتتاح این طرح ها  ۱۰ تخت دیالیز به ۲۵ تخت افزایش یافت و نیز ۱۴ درمانگاه تخصصی در ساختمان جدید راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در اورژانس بیمارستان شهید مفتح نیز  ۱۲ تخت به ۲۷ تخت افزایش یافته و  چهار تخت ویژه در اورژانس تعبیه شده است.

رییس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین طی در مورد محل تامین هزینه های این طرح ها گفت: هزینه ساخت این طرح ها توسط خیرین تامین شده است.

وی توسعه بهداشت و درمان در کشور را یک مبحث مهم و مبنایی دانست و افزود: طرح های مثبت و مهمی برای ارتقاء بیمارستان شهید دکتر مفتح، به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین برداشته شده و برنامه های مناسبی هم برای اجرا داریم.

نوراللهی گفت: در همین راستا، افتتاح اورژانس و بخش « ام. آر. آی» بیمارستان نیز در اسفند ماه سال گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرین نیک اندیش در استان تهران افتتاح شد.

کد مطلب: 1497
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری