نماینده مردم ورامین در مجلس:
برای برون رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح های جدید بود
تاریخ انتشار : بهمن ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب.ظ
 
نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل درهم‌تنیدگی با شهر، نگرانی‌هایی بوجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بود که هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شد؛ گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.
 برای برون رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح های جدید بود

به گزارش ندای وارنا؛ حسین نوش آبادی پیش از ظهر پنجشنبه ۹ بهمن ماه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک که با حضور فرماندار برگزار شد، بیان کرد: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است؛ لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند که در اداره امور، تقسیم مسئولیت‌ها و حکومت‌داری نقش دارند.

وی ادامه داد: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چراکه جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه‌ها به کمک ادارات و نهادها بیایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند؛ چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی مرتفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس افزود: در سال‌های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی‌بهره بودند، اما به مدد انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند، گرچه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: برای برون‌رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح‌های جدید بود، نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم.

رییس فراکسیون منافع ملی مجلس، مطرح کرد: اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جزو مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد است.

کد مطلب: 10623
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری