نقوی حسینی:
برای حفظ نظام، پای دولت می‌ایستیم
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۳۸ ب.ظ
 
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: آقای رئیس جمهور اصول ۲۸، ۲۹ و ۳۴ قانون اساسی از شما خواسته است که برای ملت اشتغال مناسب، تامین اجتماعی و دستمزد مکفی ایجاد کنید.
 برای حفظ نظام، پای دولت می‌ایستیم

به گزارش ندای وارنا؛سیدحسین نقوی حسینی ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: امروز روز ملت،​ دولت و مجلس است، همه ما می دانیم که اشتغال و بیکاری، ام الفساد همه مسائل کشور است.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا ادامه داد: آقای رئیس جمهور خانواده ای را در نظر بگیرید که بین یک تا پنج فرزند تحصیلکرده با مدارک عالی و با سن ۲۰ تا ۴۰ سال دارند که به جهت عدم اشتغال مجرد هستند و در خانه پدری با دستمزد پایین زندگی می کنند، آیا شب خوابتان می برد؟
وی افزود: آقای رئیس جمهور شما مجری قانون اساسی هستید اصول ۲۸، ۲۹ و ۳۴ قانون اساسی از شما خواسته است که برای ملت اشتغال مناسب، تامین اجتماعی و دستمزد مکفی ایجاد کنید، آقای رئیس جمهور به نمایندگان ملت بگویید که شورای عالی اشتغال که بالاترین مرجع تصمیم گیری شغل در این کشور است در طول پنج سال دولت شما، چند بار تشکیل شده است؟
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: بانک اطلاعات بیکاران و اشتغال که وعده دو دوره انتخاباتی شما بود، به کجا رسید و سرنوشت آن چه شد؟ طرح کارورزی شما به کجا رسید؟ شما مجری قانون اساسی هستید و باید پاسخگوی ملت باشید.
نقوی حسینی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به دشمنانمان اعلام می کنیم ما امریکا را له می کنیم، ما تحریم ها را نابود می کنیم، ما پشت سر شما و در کنار شما هستیم، همه بدانند آن کسانی که فکر می کنند در نظام جمهوری اسلامی می توانند اختلاف ایجاد کنند، کور خوانده اند.
وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور، دولت محترم پشت سر رهبری حرکت کنید، همه ما در کنار شما هستیم و از شما حمایت می کنیم، در کنار هم و با هم حرکت بکنیم.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به بهره گیری از ظرفیت های داخلی افزود: آقای رئیس جمهور از ظرفیت های داخلی کشور استفاده کنید و به درون، سرمایه گذاران و نخبگان داخلی توجه کنید.
نقوی حسینی با بیان اینکه می توانیم تحریم ها را دور بزنیم اظهار داشت: اینقدر مرعوب تحریم نباشیم، نقدینگی در کشور هست اما در منازل مردم دلار به اندازه کافی وجود دارد باید اعتماد ملت را جلب کنید.
وی با بیان اینکه اشتغال امروز مصیبت کشور است ادامه داد: ظرفیت های اشتغال مهم تر از شغل است،​ به این اندازه روی بودجه و اعتبار برای ایجاد شغل مانور ندهید، بر روی ایجاد ظرفیت اشتغال فکر کنیم،​ بخش مسکن را راه بیندازیم زیرا ۳۰۰ نوع شغل در حوزه مسکن نهفته است.
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تاکید کرد: بر اساس آماری که خود شما اعلام کردید بیش از ۵۰۰۰ مرکز تولیدی و خدماتی که منشا ظرفیت شغل است تعطیل شده است، کمک کنید این مراکز فعال شوند.
نقوی حسینی گفت: آقای رئیس جمهور ما اختلاف سیاسی داریم ولی امروز روز منافع ملی کشور، روز عزت ملت ایران و به تعبیر شما امروز روز سخت کشور است، مرد کسی است که روز سخت کشور پای نظام بایستد.
وی تاکید کرد: ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران پای دولت شما می ایستیم.

منبع : صدا وسیما

انتهای پیام/

کد مطلب: 3346
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری