امام‌جمعه خیرآباد:‌
برخوردهای قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه زنده کرد
تاریخ انتشار : شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۰ ب.ظ
 
امام‌جمعه خیرآباد گفت:‌ برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه زنده کرد و ما ضمن حمایت قاطع ازاین‌گونه برخوردها از دستگاه قضا می‌خواهیم با کسانی که با دروغ و شایعه فضای جامعه را متشنج می‌کنند و با روح و روان مردم بازی می‌کنند و برای کسب شهرت به مقدسات نظام و دین حمله‌ور می‌شوند با قاطعیت برخورد کنند.
 برخوردهای قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه زنده کرد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طزری امام‌جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد:‌ در تاریخ آمده است وقتی یزید لعنت الله علیه حضرت سجاد(ع)را با خود به مسجد برد یکی از علماء به منبر رفت و در مدح یزید و معاویه و در ذم اهل‌بیت سخن گفت حضرت به او فرمود وای بر تو خشم خدا را به خاطر رضایت مخلوق خریدی پس جایگاه خودت را در جهنم آماده کردی.

وی گفت:‌ انسان مؤمن در این‌گونه موارد رضایت خداوند را بر رضایت بندگان ترجیح می‌دهد چراکه می‌داند اولاً خداوند جای همه‌کس را می‌گیرد ولی بندگان جای کسی را نمی‌گیرند ثانیاً در روایات آمده است کسی که رضایت بندگان را بر رضایت خدا ترجیح دهد خداوند او را به مردم واگذار می‌کند و مردم را بر او مسلط می‌کند .

امام‌جمعه خیرآباد اضافه کرد: مقام معظم رهبری در توصیه‌های خود به دولت‌مردان فرمود مواظب گرفتار شدن به حواشی باشید، اولویت‌های نظام که مسئله اقتصادی و فرهنگی است را به فراموشی نسپارید.

طزری ادامه داد: یکی از ترفندهای دشمن و باورهای داخلی و ایجاد مسئله حاشیه‌ای است که متأسفانه هرچند وقت یک‌بار خصوصاً در آستانه انتخابات به آن دامن می‌زنند و مسوولان باید متوجه این امر باشند تا گرفتار نشوند.

وی تأکید کرد:‌ امروز بر همگان عیان است که مشکلات اقتصادی و فرهنگی اولویت اول نظام و مشکل زنان جامعه ما خصوصاً جوانان بحث ازدواج است.

خطیب جمعه خیرآباد بیان کرد: عده‌ای بجای آنکه به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان و فراهم کردن مسئله و ابزار ازدواج آنان باشند به بهانه‌های مختلف بحث‌های درجه چندم را مطرح می‌کنند و آن‌چنان فضای جامعه را غبارآلود می‌کند.

طزری افزود: پای بیگانگان را به مسائل داخلی کشور باز نکنید این‌گونه افراد به‌نظام و جامعه ظلم روا داشته‌اند لذا همه ما به‌خصوص مسئولان نظام در همه قوا باید به هوش باشند تا در دام این‌گونه افراد قرار نگیرند.

وی تصریح کرد:‌ برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی امید را در جامعه زنده کرد و ما ضمن حمایت قاطع ازاین‌گونه برخوردها از دستگاه قضا می‌خواهیم با کسانی که با دروغ و شایعه فضای جامعه را متشنج می‌کنند و با روح و روان مردم بازی می‌کنند و برای کسب شهرت به مقدسات نظام و دین حمله‌ور می‌شوند با قاطعیت برخورد کنند.

امام‌جمعه خیرآباد عنوان کرد:‌ مدتی کشور فرانسه که در مذاکرات برجام نقش پلیس بد را بازی می‌کرد دلسوز جمهوری اسلامی ایران شده است و نقش پلیس خوب را برعهده‌گرفته است و واسطه و میانجیگری بین ایران و آمریکا را برعهده‌گرفته است تا از تنش بین ایران و آمریکا بکاهد.

طزری بیان داشت: تنش‌های به وجود آمده توسط آمریکا صورت گرفته، اگر خواهان تنش‌زدایی است باید بر آمریکا فشار آورد که به تعهدات برجامی عمل کند.

وی افزود:‌ فرانسه خود یکی از اعضای برجام بود و تاکنون به تعهدات خود عمل‌نکرده است و باید مورد سؤال قرار گیرد این دو کشور امروز با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

امام‌جمعه خیرآباد ابراز داشت: چندین و چند هفته است که مردم فرانسه شنبه‌ها اعتراض می‌کنند و دولت آمریکا شکست‌های متعدد در منطقه خورده است و اقتدار خود را از دست داده است که نمونه بارز آن پیشنهاد رشوه به ناخدای نفت‌کش ایرانی است که رسوایی دیگری برای آمریکا به وجود آورد.

طزری در ادامه افزود:‌ بااین‌حال مسئولان نظام باید بدانند اروپا و آمریکا هر دو یک گروه هستند و هیچ فرقی بین آنان نیست ثانیاً اعتمادی به اروپا نیست همان‌طور که آمریکا نشان داد غیرقابل است اگر توافقی صورت گیرد باید نقد باشد و آنچه از ما می‌خواهند خلاف مصلحت نظام و جزو خط قرمزهای نظام نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ همه می‌دانیم توان موشکی و حضور معنوی ما در منطقه خاورمیانه از خطوط قرمز نظام هست، قابل‌مذاکره نیست و توافقات باید بر اساس مفاد برجام باشد و نه بیشتر، هر خواسته‌ای فراتر از برجام باطل است و نظام آن را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

کد مطلب: 6768
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری