امام جمعه موقت ورامین:
برخی بدنبال کمرنگ کردن فرهنگ ۱۵ خرداد هستند
تاریخ انتشار : خرداد ۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب.ظ
 
جت الاسلام سیدمحسن محمودی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر افزود: ورامین شهر کفن پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد است و باید مراقب بود فرهنگی که این قیام تأثیرگذار در مبارزات انقلابی را رقم زد، دستخوش تغییر قرار نگیرد.وی اظهار داشت: امروز باید مراقب بود چرا که دست‌هایی در کار است .
 برخی بدنبال کمرنگ کردن فرهنگ ۱۵ خرداد هستند

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز یکشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر افزود: ورامین شهر کفن پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد است و باید مراقب بود فرهنگی که این قیام تأثیرگذار در مبارزات انقلابی را رقم زد، دستخوش تغییر قرار نگیرد.
وی اظهار داشت: امروز باید مراقب بود چرا که دست‌هایی در کار است که این فرهنگ دینی و انقلابی را کمرنگ کرده و در فضای مجازی با ارائه مطالب موهن و زشت ، این فرهنگ اصیل را بی‌ارزش کنند، مردم و جوانان باید هوشیار بوده و مسئولین نیز با قاطعیت با این افراد برخورد کنند.
وی تأکید کرد: مردم ورامین به ۱۵ خرداد و فرهنگ ولایت‌مداری خود می‌بالند و از مسئولان تقاضا دارند با تمام توان مدافع این فرهنگ باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از شیومع ویروس کرونا گفت: اگرچه بارها گفته شد که بر اساس امر رهبر معظم انقلاب، تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا هستیم ولی تصور می‌شود آن‌قدر که برخی مسئولان به فکر بازگشایی رستوران‌ها، پاساژها و بازارها بودند به فکر مراکز معنوی و مساجد نمی‌باشند.
وی با تقدیر از تلاش مسئولان و گروه‌های جهادی در اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا، متن مردم و گروه‌های جهادی به یاری آسیب دیدگان از کرونا شتافتند ولی لازم است که بیش از گذشته به حاشیه شهر نیز توجه کرده و مشکلات ساکنان این مناطق را برطرف کرد.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به لزوم زنده نگاه داشتن فرهنگ مقاومت حمایت از مردم مظلوم فلسطین یادآور شد: اسرائیل که در گذشته نه چندان دور، طرح از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، به دلیل مقاومت جوانان فلسطینی، در میان دیوارهای بتونی محبوس شده و جبهه مقاومت خواب راحت را از چشمان رهبران پلید صهیونیست ربوده است.

کد مطلب: 8139
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری