نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:
بررسی امکان بخش شدن «باغخواص» توسط وزارت کشور در دست پیگیری است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲ ۶:۲۱ ب.ظ
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی امکان بخش شدن «باغخواص» توسط وزارت کشور در دست پیگیری است.
 بررسی امکان بخش شدن «باغخواص» توسط وزارت کشور در دست پیگیری است

به گزارش ندای وارنا؛  حسین نوش آبادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با مردم و معتمدین باغخواص و علی آباد که با حضور رؤسای ادارت جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه و آب منطقه‌ای جنوب شرق استان تهران، قیصر پناه بخشدار قرچک، حجت الاسلام حشمتی تولیت امام زاده ابراهیم، رؤسای ادارات بنیاد مسکن و محیط زیست، فرمانده کلانتری و اعضای شورای اسلامی و دهیار برگزار شد، اظهار داشت: مشکل صدور اسناد کشاورزی و اسناد مسکن اهالی محترم باغخواص، بزودی توسط ادارات جهاد کشاورزی و اوقاف برطرف خواهد شد.

نوش آبادی افزود: با اضافه شدن مخزن پانصد متر مکعب آب شرب، مشکل آب شرب روستاهای باغخواص و علی آباد برطرف می‌شود و از وزیر راه و شهرسازی دستور تعریض راه باغخواص علی آباد به شهرک مدرس اخذ شده است.

وی با بیان اینکه راه جدید به احمدآباد و اتصال به ورامین و چرمشهر توسط بخشداری مرکزی در حال اجرا است گفت: مطالعه بررسی امکان بخش شدن باغخواص توسط وزارت کشور در دست پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: با تصویب طرح هادی روستای ولی آباد و پیش بینی ۳۰ میلیارد تومانی اعتبار برای اجرای این طرح، هشت هکتار به بافت روستا افزوده خواهد شد و بهسازی معابر تکمیل می‌شود.

نوش آبادی بیان داشت: در دیدار استاندار تهران در چند ماه گذشته، ضرورت ساماندهی وضعیت نابسامان بهداشتی مسیر ارتباطی قرچک به ولی آباد و جمع آوری نخاله‌ها و فاضلاب رها شده، مورد تاکید ایشان قرار گرفت که لازم است شهرداری و بخشداری نسبت به رفع این مشکلات اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی افزود: وجود امام زاده ابراهیم (ع) و مزار شهدای والامقام شهرستان قرچک، آرامستان و شهرک صنعتی قرچک، از مزیت‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی روستای ولی آباد است که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است، بهره برداری از سوله بحران و بررسی تأسیس دبیرستان پسرانه نیازمند پیگیری مسئولان ذیربط است.

نوش آبادی با تاکید بر اینکه راه ورودی روستا لازم است تعریض و بهسازی شود گفت: اداره راهداری، شهرداری و بخشداری قرچک و شورای بخش با هماهنگی همدیگر این مطالبه عمومی را پاسخ دهند. در این دیدار، مردم مسائل و مشکلات خود را با نماینده خود در میان گذاشتند.

کد مطلب: 13422
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری