فرمانداری ورامین:
برنامه‌های اوقات فراغت با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا اجرایی شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۷, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ب.ظ
 
سیداصغر تقوی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از رفتارهای اجتماعی تحت تأثیر این بیماری به سمت رعایت مسائل بهداشتی تغییر کند که این مهم در برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت نیز باید نمود عینی داشته باشد.
 برنامه‌های اوقات فراغت با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا اجرایی شود

به گزارش ندای وارنا؛ سیداصغر تقوی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از رفتارهای اجتماعی تحت تأثیر این بیماری به سمت رعایت مسائل بهداشتی تغییر کند که این مهم در برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت نیز باید نمود عینی داشته باشد.

وی افزود: تشکیل ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این واقعیت را با خود به همراه دارد که تمامی مسئولان برای آینده کودکان، نوجوانان و آینده‌سازان کشور دغدغه داشته و تلاش دارند از هدر رفتن این ایام که امسال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، جلوگیری کنند.

وی تأکید کرد: هر چند که این بیماری بسیاری از فعالیت‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد ولی نباید این محدودیت باعث شود تا فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی تعطیل شود همچنان که در ایام قرنطینه، بسیاری از خانه‌ها به باشگاه‌های ورزشی تبدیل شد.

تقوی گفت: ورود حوزه فعالیت‌های فرهنگی، از ظرافت و ویژگی‌های خاصی برخوردار است و باید دقت داشت که در تصمیم‌سازی‌ها، مسائل فرهنگی به ضدفرهنگ تبدیل نشود.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت تنها به مناطق شهری محدود نمی‌شود بلکه مناطق روستایی و کودکان روستانشین نیز به برنامه ریزی مناسبی از سوی شوراهای اسلامی و دهیاران نیاز دارند تا ایام نصیرن به بطالت سپری نشود.

معاون فرماندار ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی برخوردار است که در  سایه برنامه مشترک و بدون هم‌پوشانی از سوی ادارات و نهادهای مختلف، می‌توان از این ظرفیت برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان استفاده کرد تا در سایه اجرای آن، خانواده‌ها نیز از آسودگی خاطر برخوردار شوند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با تأکید بر این که پیشران هر توسعه، فرهنگ‌سازی است افزود: مسئولان فرهنگی موظفند تا با شناخت نیازهای امروز جامعه جوان، برنامه‌های جذاب، قابل اجرا و اثر بخش را طراحی و در ایام تابستان اجرایی کنند.

وی گفت: ورامین از سابقه درخشان فرهنگی، تاریخی و سیاسی در کشور برخوردار است و نباید با رفتارهای غلط، نام بلندآوازه این منطقه خدشه دار و با ناهنجاری‌ها عجین شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 8818
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری