امام جمعه قرچک:
برنامه شهرداری قرچک در شب عید غدیر مورد رضایت نبود
تاریخ انتشار : شهریور ۹, ۱۳۹۷ ۶:۵۴ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک گفت: شهرداری قرچک شب عید غدیر برنامه را اجرا کرد که مورد رضایت نبود، نشاط و شادی مردم به لهو و لعب نیست.
 برنامه شهرداری قرچک در شب عید غدیر مورد رضایت نبود

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک  در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  اظهار داشت: امسال خدمت رسانی به مردم بیش تر شده است یا کمتر باید این را محاسبه کرد.

وی افزود: اگر از خدمت به هم شهری ها یا مردم کشور خود کوتاهی کرده ایم عذر خواهی کنیم و استغفار کنیم.

اسماعیلی برنامه های این هفته برای عید غدیر را عالی توصیف کرد و بیان کرد: در سال آینده با اتحاد و همدلی بیش تر انجام شود، اما شهرداری قرچک شب عید غدیر برنامه را اجرا کرد که مورد رضایت نبود، نشاط و شادی مردم به لهو و لعب نیست

وی  افزود: اگر مسئولین ادعای هم دلی و هم دردی دارند اول از بچه های خودشان شروع کنند نه این که مردم در زیر چکمه های قیمت بالا و تورم له بشوند ولی بچه های مسئولین در کانادا وغیره خوش بگذرانند پیامبر در روز مباهله از خانواده خودش شروع کرد.

امام جمعه قرچک  ادامه داد: در جامعه متاسفانه خودمان هم به یکدیگر رحم نمی کنیم، در این شرایط باید به هم کمک کرد، کمک کردن نشانه مردانگی است، اگر به یکدیگر رحم کردیم خداوند هم به ما رحم خواهد کرد.

اسماعیلی گفت: امروز معضل جدی برای خانواده ها علاوه بر طلاق و بیکاری وغیره به وجود آمده است که آن هم فضای مجازی است که با شعار بیش تر کردن ارتباطات به روی کار آمدند، در شبانه روز ۷ ساعت مردم کشور ما مشغول این فضای مجازی هستند.

امام جمعه قرچک  در ادامه به سوال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این سوال نقاط مثبت بسیار زیادی داشت که آن هم این بود که تمام مسئولین حتی در بالا ترین رده ها نیز جوابگو هستند.

وی افزود: این که نمایندگان مجلس که نماینده مردم هستند به بعضی از وزرا اعتماد ندارند و از ۵ سوال که پرسیده شد در مورد جواب راجع به ۴ سوال قانع نشدند بسیار قابل تامل است، دولت تدبیری بیندیشد.

اسماعیلی گفت: دولت بداند که وضعیت بد است، آمار رکود و بیکاری بسیار بد است، دولت مردان بنشینند پای حرف مردم و اگر نمی توانند مشکلی را حل کنند حداقل در کنار مردم باشند.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه باید با افراد مفسد اقتصادی که مردم و حتی خود این قوه را به سخره گرفته اند، قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه قرچک  تصریح کرد: این که گفته می شود انبار های احتکار شده در اختیار مردم قرار می گیرد، ما که چیزی نمی بینیم که این اتفاق بیافتد بعضی از این انبار ها مانند انبار ایران خودرو در اختیار خود دولت است، پس خود دولت نباید محتکر باشد.

وی گفت: در این چندین سال دیده ایم که مردم و مهندسین ما توانایی پیشرفت را دارند، ما به غنی سازی ۲۰ درصد رسیدیم

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به ما هیچ رحمی نمیکند ما خودمان به خودمان رحم  کنیم، منصف باشیم اگر دیگران به فکر ما نیستند خودمان به فکر خودمان باشیم ما هرگز از کشورهایی مثل آمریکاو انگلیس وحتی چند تن از مسئولین مفسد هیچ ترسی نداریم.

منبع : قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 3373
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری